20 Ağustos 2013 Salı

NE GİYDİM ? SİYAH-SOMON !

Herkese haftanın 2. gününden selamlar

Bu hafta ki ''ne giydim?''postumun başlığını bir türlü bulamadım ...Siyah kız,fiyonklu ayakkabı,gömlek pantolon vs. derken siyah somon da karar kıldım ki ben ayakkabılarımın renginin somon olduğunu düşünüyorum ama öyle olmayabilir de :))

Geçen haftalarda kardeşimin doğmasının vesilesiyle giydiğim azcık şık,azcık rahat bir kombin,özellikle beymen clublarda aşağıda göreceğiniz gömleği görürseniz kaçırmayın inanılmaz rahat ve aynı zamanda penye I hate polyester :)

Gömlek : Beymen Club / Pantolon : Mango  
Ayakkabı : İtalya'dan almıştım ama markasını hatırlamıyorum 
Kolye : Lidyana.com / Osmanlı Takı 









6 yorum:

  1. siyahın asaletiyle somonun yumuşaklığı harika gitmiş!!! kolyen de hareket katmış :)))
    çok sevdim, özellikle ayakkabılarına bayıldım
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)
      Sevgiler

      Sil
  2. ayakkabılar çok güzel cnm maşallah:)

    YanıtlaSil
  3. ayakkabilar cok cicii,
    ama rengarenk giyinmeye davet ediyorum seni <3 :)

    YanıtlaSil
  4. bende yaz ayarlarına uygun topuklu veya topuksuz sandalet giymeni tavsiye ediyorum canım kombinde ona göre olmalı tabi siyah güzel ama çok kapatmış senin o güzelliğini

    YanıtlaSil
  5. NAZ YLMZ , Belle Amie , melisa solmaz :)
    Kızlar güzel yorumlarınız için teşekkür ediyorum
    Ne yazık ki ben bir siyah delisiyim :) Ayakkabılar belki bu mevsime göre kışlık gibi oldu ama o gün hava gerçekten çok serindi :) mujk

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...