15 Ağustos 2013 Perşembe

NE GİYDİM ? TUNİK - TAYT !

Herkese güzel günler
Geçenlerde havaların gerçekten serin olduğu bir gün etekten,şorttan,terlikten sıkılıp biraz kış biraz sonbahar havasına bürünmek istedim hemde rahatlıktan öleyim dedim :)

Tayt-tunik kombinlerini hatırlarsınız geçen senelerde herkesin bir örnek giyindiği yazı ve kışı unutmak mümkün değil tabi tayt-tunik,tayt-gömlek-babet  :) Ben şahsen kendi fiziğimi pek tayta uygun bulmam ama üzerime gerçekten hatrı sayılır uzunlukta güzel bir gömlek ya da tshirt bulursam hiç kaçırmam kimse kusura bakmasın çünkü çok rahat oluyor.

Zarada dolanırken kenarda köşede 1 tane kalmış bir tunik görünce altına yapıştırdım hemen taytı ama o tuniğin neden kenarda terk edilmiş olduğunu şimdi anladım çünkü o kadar genişleyip kendini saldı ki abartmıyorum içine 3 tane ben girer ve bırakın tuniği elbise olarak çok rahat kullanılabilir :)

Neyse sizi daha fazla daraltmadan az ama öz fotoğraflarıma geçiyorum
mujk :)


O sırıtışım nedendir bilemedim :) Aşağıdan biri asansörü çağırdı o sıra o kadar paniğim ki fotoğraf çekmek için anlatamam size :) 


Bizim evlerde ve asansörde hatta apartmanda bir boy aynası kıtlığı var :) kendimi kadraja sığdırmak için baya cebelleştim idare edin :)

Tayt : Bakırköyde bir çamaşırcıdan 
Tunik : Zara
Ayakabı : Superga ( hepsiburada)
Çanta : Calvin klein 
Halhal,bileklikler : Lidyana - Bodrum gümüşlük 




4 yorum:

  1. çok güüzel bir kombin olmuş :) supergalar hele çok cici

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  2. ıste en rahat kombın gez alısverıs yap yemek ye otur kalk ohh..cokta sekersın dıp not

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay rahatlıktan bayıldım valla o gün bisiklete bile bindim :) Dipnot için teşekkürler, öpücükler, kalpler :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...