16 Ağustos 2013 Cuma

#TAVSİYE ; #NEUTROGENA BESLEYİCİ VÜCUT BAKIM KREMİ !

Herkese günaydınlar ve mutlu cumalar

Öncelikle belirtmek isterim ki bu bir kopyala yapıştır veya ürünü size gönderdik tanıtımını yapın,yazısını yazın postu değil.Bizzat benim gibi vücut kremi sevmeyen bir insanın keşfettiği ve size tavsiye etmek istediği bir ürün:)
Çektiğim resimler güme gidince hazır resim kullanmak zorunda kaldığım için bu uyarıyı yapayım dedim :)


Geçenlerde bir arkadaşıma ''ya kollarım çok kurudu,yanında krem var mı ? ''dedim hopp bu kremi çıkardı ay yok çok yağlıdır boşver falan dememe kalmadan sürdüm ve bayıldım.
Arkadaşım iş yerinde,odasında ve çantasında mutlaka bu kremden olduğunu ve çok memnun kaldığını söyleyince baya merak ettim ve istediğinim her markette bulunan bu kremden bir adet aldım ,kullanmaya başladım.
Bir kremin en fazla nesine bayılabilirsin diyenler için hemen anlatıyorum :)


*Yağlı değil,vıcık vıcık bir his bırakmıyor.
*Yukarıda ki hissi bırakmıyor ama hemen kuruyup da gitmiyor.
*Nemlendirmesi müthiş,cildiniz yumuşacık oluyor ( bu konuda çok iddialı )
*Yapısı klasik kremler gibi ama az bir miktarı uygulama için yeterli oluyor.
*Ben kremleri özellikle ellerimde bıraktıkları yağlı histen dolayı sevmem,hemen yıkarım ama bunda hiç o hisse kapılmadım hatta durduk yere kendimi kremlemek istiyorum :)
*Özellikle duştan çıktıktan sonra sürünce vaat ettikleri gibi 24 saat nemli ve yumuşacık bir his veriyor.
*Kutusu kocaman , daha ufağını alayım dedim ama yoktu.


Ben daha önce neutrogena markasından sadece meşhur norveçli balıkçıların kullandığı el kremini kullanmıştım,elleri çoooookkkk kuruyanlar için süper ama yukarıda dediğim gibi gliserinli olduğu için pek benlik değil,yoğun bakım kremleri.

Bu sıralar yüzüme nemlendirici ve yıkama jeli alacağım için hala arayışlardayım.Eğer yüz için olan serileri de bu kadar başarılıyla şans verebilirim sizde bana bu konuda deneyimliyseniz tavsiye verirseniz sevinirim :)


Sevgiler :)




7 yorum:

  1. bayılırımm vucut kremlerıne ohh mısss..tesekurler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Rica ederim canım ..şiddetle tavsiye edilir :P

      Sil
  2. ben de vücut kremi sevmeyenlerdenim ama mecbur kullanıyoruz, bionike ın çatlak kremini tavsiye edeyim çatlağa iyi gelip gelmediğini söyleyemem ama süper nemlendiriyor, neutrogena nın el kremini sevmediğim için pek güvenemiyorum

    http://kavininkahvesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ani kilo vermelerinden dolayı çatlak kremine ihtiyacım vardı.Mutlaka deneyeceğim tavsiye ettiğiniz kremi,çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Cildim ve vücut bakımım için arkadaşımın önerisi ile Bionem ürünlerini kullanmaya başladım. Oldukça da memnunum. Marketlerde satılan ve fiyatı da oldukça makul olan bir ürün. tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. Cildim ve vücut bakımım için arkadaşımın önerisi ile Bionem ürünlerini kullanmaya başladım. Oldukça da memnunum. Marketlerde satılan ve fiyatı da oldukça makul olan bir ürün. tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bionemi gördüm ve duydum ama daha önce kullanmadım hiç ama mutlaka deneyeceğim , teşekkürler ..

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...