2 Ağustos 2013 Cuma

YİNE - YENİDEN ZARA ALIŞVERİŞİ !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Bayadır indirimde olan zaraya ilk gün gidemediğim için çok popüler olan parçaların kaymağını yiyemedim ama hiç pişman değilim çünkü bu sene ki indirime ölüp bitmedim , beğendiğim şeylerde indirime girmemişti.

Geçenlerde yine uğradığım zaraya indirimlerinin ne zaman biteceğini sordum.Ellerinde ki stoklar bitene kadar veya çok azalana kadar bekliyorlarmış , kalan ürünleri de satışın bol olduğu popüler mağazalara topluyorlarmış( capacity,istinyepark vs. ) ,yani bitiş konusunda belirli bir tarihleri yok.

Ben genel olarak indirimli indirimsiz bir kaç ürün attım poşete ..detaylar aşağıda ;)

Normalde pek sallantılı küpe takmam ben çünkü sürekli olarak gözlük kullanıyorum ve hem gözümde hem kulağımda bir şey olması fazla geliyor bana ama bu küpelerin rengini görünce vuruldum.İndirimsiz olarak aldım ama son dakika indirime girerse bilemem :) 

Değişik şekillerde sabit duran küpeler de her zaman gözdem oldu.Görür görmez hiç düşünmeden aldım.Ben geçen hafta indirimsiz aldım ama şu an indirime girmiş 25tden 9 tlye düşmüş :) Kendimi aşırı kazıklanmış hissediyorum ,uyuz oldum :)

Beni az çok tanıyanlar asimetrik bluz,tshirt,gömlek delisi olduğumu bilir evde 1-2 tane basic tshirt dışında hiç düz kesim parçam yok.Zarada yukarıda ki bluzleri görünce dayanamadım ve ve artık siyah giyme baskılarına dayanamayarak mavi aldım.İnce ama yapı bakımından sonbaharda da giyilir bence.

İndirimsiz ürünlerden biride bu seri.Sanırım yeni sezon 






6 yorum:

  1. Cok guzel seyler secmissin cnm gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel güle güle kullan canım :) mavi küpe çok goş :) bu arada bende bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hoşgeldin ..

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...