30 Eylül 2013 Pazartesi

ALIŞVERİŞ TORBASI ! #hnm #bershka #boyner

Herkese güzel günler ve iyi haftalar
Malum geçen haftadan beri çok boşladım bloğumu ama bu haftanın ilk günüyle silkelenip kendime geleyim,otur otur nereye kadar dedim :)

Havalar yavaş yavaş soğumaya başladı,gündüz yaz aylarını aratmasa da akşamları kıştan hallice oluyor.Bu haftasonun ki avm turum aslında orta halli beni çok fazla daraltmayacak,tüm kombinlerin üzerine rahatça kullanabileceğim bir hırka,mont,kaban,trenchcoat vb. değişik bir şey bulmaktı ama her yerde kaşe kaban çılgınlığı olduğu için istediğimi bulamadım ki zaradan çok ümitliydim ama daha tüm yeni sezonları gelmemiş.

Ee hal yukarıda ki olunca turumu sonlandırmadan h&m,boyner ve bershkayada bakmadan çıkmadım.
Gittiğim avmde ki h&m hatrı sayılır büyüklükte ama insanların dağınıklığından mağaza çalışanları bile bayılmış durumda.Koca mağazada bir düz tshirt bile bulamadım.Minik bir hediye ödemesi için kasaya giderken yeni çıkardığı kozmetik koleksiyonunun bir parçası olan vücut spreyini gördüm.
8tl gibi bir fiyatı var hoş,hafif bir kokuya sahip en kötü arabanın içine sıkarız diye aldım :) 
Ve tabi topuz tokasını yakalamışken bırakmadım,Ben en minik boyunu aldım saçlarım koyu renk olduğu içinde bu rengi tercih ettim ama sarılarıda var yine 8tl ydi sanırım :) 


Diğer gördüğünüz metal ayrıntılı toka bershkadan , bu sıralar at kuyruğu modellerine sardığım için güzel olabilir diye düşündüm.Hem topuz tokasını,hemde bu lastiği taktığım zaman mutlaka fotoğraflayacağım sizler için.

Ben yine bu sıralar aynı renk ojelerden fena halde sıkıldım kırmızı,bordo,beyaz ....
Sanırım bu sefer ki baya farklı bir tercih oldu :) En kısa zamanda haftanın ojesi başlığıyla sizlerle olacak takipte kalın :) 

Nerden aldın canım sen bu essie ojeyi derseniz ..essie ojeler tüm serileriyle boyner mağazalarında satılıyor artık.Kendilerine ait standları var ve genelde tüm renkleri bulmanız mümkün.

Mutlu günler 



2 yorum:

  1. topuz tokasını nasıl kullanacaksın merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende baya merak içindeyim youtubeda videolarını izliyorum çok kolay gözüküyor ama ilerleyen günlerde deneyeceğim mutlaka :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...