23 Eylül 2013 Pazartesi

ASLANCEPHESİ.COM !

Herkese mutlu günler ve iyi haftalar

Bu haftanın ilk yazısı belki blog içeriğinden biraz alakasız olsa bile dün akşam yaşanan olaylardan sonra herkesin sonucunu merakla beklediği maça uygun olacak bence ...

Ben hayatım boyunca öyle aman aman futboldan anlayan bir bayan olmadım.Elbette ki maça gitmişliğim,şampiyonluk maçlarında dualar etmişliğim,her sakatlanan futbolcuya göz yaşı titrettiğim olmuştur ama yinede futbol erkek işi hanımlar bunu bir kabul edelim,Edelim ama yeri geldiğinde de takımımızı desteklemeyi bilelim :)

Başlıktan anlayacağım üzere ben Galatasaraylıyım hatta kuşak kuşak yayılan fenerli sülaleme yenilmeden hep Galatasaraylı oldum :)

Futbolla hatta voleybolla ve basketbolla ilgili haberleri,maç sonuçlarını,fikstürleri,son dakika spor haberlerini,önemli açıklamaları,fotoğrafları,videoları son zamanlarda takip ettiğim bir site var aslancephesi.com....

Sporla ilgili tüm haberleri güncel bir şekilde bulabileceğiniz,göz yormayan,içeriği zengin bir site ..
Aslancephesi.com 'u twitterdan , facebooktan , instagramdan ve youtubedan da takip edebilirsiniz






Haftanın diğer yazıları için takipte kalın 
Sevgiler :) 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...