4 Eylül 2013 Çarşamba

DENEME KABİNİ ! #OLEGCASİNİ MOR ELBİSE !

Herkese günaydın

Bu sıralar ürün tanıtımı yapmaktansa ne giydim vb. postlar hazırlamak daha çok keyif veriyor ve daha pratik oluyor ama yakında ne zamandır beklettiğim 2 adet fırça tanıtımı olacak takipte kalın:)

Dün akşam 3 saatimi adadığım oleg casini mağazasından bir parça paylaşmak istedim sizinle ve şu an kendime sordum neden diğer denediklerimi resimlemedim diye ilginç... :)

Bu elbisenin kemik beyazı,pudra pembesi ve moru var.Ben düğün için elbise bakıyordum orada giydiğim zaman dışarıdan çok beğenen oldu ama bence bu elbise düğünden çok nişan kızı havasında yani şu an nişanım olsa gider ya beyazını ya pudra pembesini alırım.

Aslında mağazada gezerken burun kıvırdığım modellerden biriydi ama üzerinize giydiğiniz zaman çok farklı duruyor.Bu sıralar abiye elbise arayışınız varsa ve sezon değişimlerinden dolayı bulmakta sıkıntı yaşıyorsanız oleg casini mağazalarına bakın ama internet sitelerinden bakıp gitmeyin çünkü , sitelerinde göremediğiniz farklı 1000 modeli mağazalarda görünce şaşıracaksanız :) Ayrıca 3 saat boyunca bizimle ilgilenen Bayrampaşa Forum İstanbul Mağazasından Elif hanım'ada ayrıca teşekkürler tabi :)





Sen bunu mu aldın canım ? ne aldın ? biz anlamadık derseniz :) 
Yok ben bunu almadım çünkü yine siyahtan şaşmadım :) 
Düğün gününden sonra inşallah bir postla karşınızda olacak 

Sevgiler ;) 






4 yorum:

  1. ya ben de siyah almaktan bıktım :) gece elbisesinde çok asil duruyor,ama kararlıyım bu sefer başka renk alacağım,bi akrabamın düğünü var eylül ortasında bakalım hem hesaplı hem güzel bişe çıkarabilecek miyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben düğünlerle kafayı bozdum artık :) en aşağı her ay bir tane ve.. ya çok yakın arkadaş ya da akraba ..hatta aynı haftada 2 düğün 1 kına 1 nişana bile gitmişliğim var vakitsizlikten girdiğim yerden alıyorum gezmeye ve dikirmeye hiç fırsatım olmuyor:) İnşallah bulursun canım istediğin gibi bişey :* mujk

      Sil
  2. Cok begendim ben elbiseyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım aslında daha zayıf ve uzun boylu birinde prenses edasında durabilirdi ama idare edin artık :))) mujk

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...