14 Eylül 2013 Cumartesi

DONUT TOPUZU !

Herkese merhabalar

Başlığı görünce o ne ya ? diyeniniz , hiç sevmem diyeniniz ya da ay ben bayılıyorum o topuzlara diyeniniz mutlaka çıkacaktır.
Kimileri prenses topuz dese de bu modelin adı ''Donut topuzu''.
Görüş ne olursa olsun benim son dönemlerde hem sade hem şık bulduğum ve bir gün kuaförde topuz yaptırırsam risksiz olsun dediğim model kuşkusuz donut topuz modelleri.


Bilmeyenler için bu modelin adı meşhur lezzetli donut çöreklerinden geliyor çünkü saçın içine sabit tutması ve görülen şekli alması için aynı donut tipinde bir sünger takılıyor tabi becerikliler bunu süngersiz ya da başka türlü topuz tokalarıyla da sabirleyerek yapabiliyorlar ama benim hayran olduğum görüntü doğal duran donut süngerli modeller.


Topuzun kafanızın neresinde duracağı sizin tercihinize kalmış.İsteyen ensesinde , isteyen kafasının tam arkasında isteyense bildiğin en tepesinde yaptırıyor bu topuzu ve güzel bir göz makyajıyla bu topuzu herkese çok yakışıyor.





isterseniz dümdüz isterseniz de yukarıda 2 model gibi hareket katmak için örgüler veya saç aksesuarları kullanabilirsiniz .

Herkese mutlu hafta sonları :)





4 yorum:

  1. Ben bu donut tokasını bir milyonculardan aldım.
    Acaba yapması zor mu diye düşünüyordum ama inanılmaz kolay ve rahat yaptım saçlarımı.
    Arkadaşlarım görünce bayıldılar ve hepsi kendilerine de almamı istediler. Hem çok şık hem de çok dağınık modeller yapılabiliyor.
    Hatta bununla ilgili bir post hazırlasam fena olmassss!

    Sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bununla ilgili bir post hazırlarsan ben seve seve okurum :) Çok beğeniyorum çünkü

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...