6 Eylül 2013 Cuma

#ECOTOOLS MAKYAJ FIRÇALARI !

Herkese güzel günler

Ben senelerce ellimden,zaman zaman süngerlerden ve ürünlerin içinden çıkan pedlerden yardım alarak makyajımı yaptım ama asıl profesyonel makyajın sırrı fırçalarmış bunu geç öğrendim.
Aslında öğrenmekten ziyade oturup yaya yaya makyaj yapacak vaktim olmadığı için pek üzerinde durmamışımdır bu konunun ta ki son senelere kadar.

Fırçaların makyaj üzerinde ki etkisini gördüğüm ilk zamanlarda her bayan gibi bende ilk olarak kendime meşhur fondöten fırçalarından aldım.

Fondöten fırçası,açılı allık fırçası ve kozmetik markalarının promosyon zamanlarında verdikleri fırçalar dışında bu alana pek yatırım yaptığımı söyleyemem çünkü hiçte ucuz değiller.

Son zamanlarda highlighter ve göz altı kapatıcısı uygulamalarımda fazlasıyla fırçaya ihtiyaç duyduğum için arayışlar içerisine girdiğim bir anda gratiste ki meşur eco tools bambo fırçaların önce tipleri sonra,indirimleri ve hesaplı oluşları dikkatimi çekti ve denemekten birşey kaybetmem dedim.


Öncelikle fırçalar istenilen yumuşaklıkta ama tabi ki öyle ipek bir dokunuşu yok.
Bambudan doğal ürünler olması çoğu kişi için tercih sebebi ki hayvanlar üzerinde test yapılmamısına 100 puan :) 

Ben bir adet concealer , highlighter kullanım amaçlı yassı fondöten fırçası aldım.Boyutu ideal,sürümü,ürünü dağıtımı ideal ve en önemlisi ürünü emmiyor yani israfı önlüyor.ıslak kalmıyor ve yanlış hatılamıyorsam indirimde olduğu için 10 küsür tl gibi bir fiyata aldım.


Diğer ürünüm ise;göz farı için fırça ..aslında aradığım far dağıtma fırçasıydı ama mac paint pot kullananlar bilir yapısı biraz sert ve ilk zamanlar parmak ucumla uygulamayı başarsam bile zamanla dibe çöktüğü için başarılı olamıyorum ama bu fırça bu iş için çok içime yaradı.Yine ürünü tutması,emmemesi,kolay temizlenmesi başarılı 
Yine yanlış olmasın ama indirimden 7 tl ye almıştım .








Fırçaları isterseniz bu şekilde tek isterseniz de setler halinde alabiliyorsunuz.Tavsiye ederim ;)







4 yorum:

  1. ayyy cnm ya ben de öle usta bi makyaj yapmıyorum, fondöten kullanmıyorum suara bb krem kullanıyorum,elimle dağıtıyorum,aslında yavaştan başlamak lazım:) izmire gidince bakayım gratise,zira burda yok:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu sıralar bb - cc kremler kullanıyorum :) nemlendiricileri bile fırçayla sürmeye başlayınca herkes bir özendim valla bende :) bak canım mutlaka tavsiye ederim mujk

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...