18 Eylül 2013 Çarşamba

ESSİE 2013 SONBAHAR/KIŞ OJE KOLEKSİYONU !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Hafta başıydı ,pazartesi sendromuydu,okullar açılacaktı derken pat diye perşembeye geldik ve bu sene için pat diye yaz bitti bile.Havalar öyle buzzzz gibi olmasa da yinede ben sonbahar ve kış moduna girdim.Tabi ki botlarla,kazaklarla değil ama yaptığım makyaj tonlarıyla ve özellikle ojelerde kışa hazırlık yapmaya başladım.

Bayat bordo ojelerimi attım,renkli ojelerimi kenara kaldırdım ve yenilerine yer açmışken essie'nin yeni sezon oje renklerini gördüm ve sizinle paylaşmadan edemedim.


Aslında ben kırmızı ve bordo dışında oje sürmeyen bir insandım,ne zaman renkli bir oje sürsem çevrem tarafından yadırganır ve ''ayyy biz hayatta süremeyiz böyle şeyler , ama sana yakışıyor''yorumlarıyla karşı karşıya kalırım hatta aile içerisinde sen uyurken ojelerini çıkaracağız tehditleri bile aldım :)))

Essie ojeleri kullanmaya başladıkça o geniş renk yelpazesinin içerisinden hangi birini alsam diye kararsız kaldığım zamanlarda şunu da deneyim,bunu da alayım diyerek kendi mi renkli ve zaman zamanda beyaz tonlu ojelere alıştırdım.( french dışında açık renk ojede sevmem evet )

Bu sezonun renkleri de yine iddialı ama çok güzeller,ben söylemeden siz resimlerden favori olanını seçmişsinizdir bile bence :)

Yukarı da ki yanar döner li metal gri'ye BAYILDIM :)
Tüm seri bir set halinde satılırsa hepsinden almak daha mantıklı olacak tabi ki çünkü hepsi çok güzel :) 


Ben bu koleksiyonu yabancı blogların birinde ve zelfist de gördüm ama essie Türkiye sitesi ne yazık ki ne zamandır kendini güncellemiyor ve hala yaz başında çıkan koleksiyon en yeniler listesinde duruyor.Burdan sesimizi duyarlarsa daha güncel bir site için kendilerine çağrıda bulunuyoruz :) 

Sevgiler :) 

4 yorum:

  1. Yanardönerli olan ne kadar güzelmiş öylee ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğendim onu ya ♥♥♥ :)

      Sil
  2. essie' nin ojeleri çok kaliteli, ben de çok beğenerek kullanıyorum.. bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum , önceleri ojelere dünya para dökemem diyordum ama gerçekten farkı ne oluyor diye bakıldığında fark ediyor kaliteli ojeler,matlaşmıyor,renkleri çabuk solmuyor :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...