13 Eylül 2013 Cuma

HANGİ TARZ ?! #pinterest

Herkese mutlu cumalar :)

Bugün her sene olduğu gibi yine Bebek parkında #bebekşenliği var.3 gün sürecek olan etkinlik de yakından takip ettiğimiz bloggerlar ve markalarda var.Şu an gitmek için çıldırsam
da ne yazık ki mesai içerisindeyim ve gitmem imkansız gibi gözüküyor inşallah pazar günü uğramak istiyorum ama sizin yolunuz düşerse ve yapacak önemli bir işiniz yoksa mutlaka gidin eminim çok eğlenceli olacaktır :)

Gelelim ana konumuza aslında bu yazı bugün için belirlediğim bir konu değildi.Pinterest de dolanırken beğendiğim ve işte benim tarzım dediğim görselleri sizinle paylaşmak için uydurduğum bir başlık diyelim :)


Benim aslında şu tarz giyerim,bu tarz giymem gibi ön yargılarım yok ama benim için her zaman rahatlık ve sadelik ön plandadır.İçinde rahat etmediğim,sürekli çekiştirdiğim,acaba şu çamaşırı mı giysem içine gözükmez dediğim ? vb. hiç bir şeyi bir Allah'ın kulu giydiremez bana :) Çok beğensem de ben bunu giymem dediğim hiç bir parçayı dolabıma sokmam.Ayakkabılar içinde aynı şey geçerli güzel görüneceğim diye ayaklarımı parçalayan ve gözümden yaş getiren hiç bir ayakkabıyı almam ve giymem,yürürken,oynarken mutsuz oluyorsam bu durum pek benlik değil o yüzden her düğüne vb. organizasyona arabanın arkasına mutlaka şık bir sandalet vb. bir ayakkabı alırım yinede şıklığımdan taviz vermem ve gece sonunda kimse yerinde kalkamazken ben enerji patlaması yaşarcasına dans ederim :)


Tabi yukarıda ki seçeneklerin dışında benim için  en önemli şeylerden biride renkler genelde soft ve iddasız renkleri tercih ederim.Beyaz,krem,siyah zaman zaman lacivert çok düz olduğumu düşünürsem de çanta ve ayakkabı olarak neon renkleri patlatırım ya da aksesuarları abartırım.
Salaş diye tabir ettiğimiz stili çok severim ama yaka paça dağınık gibi değilde aşağıda ki kombinler gibi stilleri kendime daha yakın bulurum.



Kendimi mutlu hissediyorsam bir tshirt bir pantolonla ve spor ayakkabıyla da  salınırım ki her zaman şıkıdım şıkıdım olmamıza gerek yok.

Yukardaki notları bilmiş bilmiş konuşmak değilde birbirimizi tanıyalım diye yazdım tabi ki aman yanlış anlaşılmasın :)



Beni pinterest den takip etmek için buraya tıklamanız yeterli olacaktır :)
Sevgiler









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...