2 Eylül 2013 Pazartesi

HOŞGELDİN EYLÜL !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar

Aslında bu yazıyı dün yayına sokacaktım,hatta bugünde size taze taze ne giydim? postu hazırlayacaktım ama aksilikler,aksilikler :)

Hafta başının hatta ay başının stresine ne iyi gelir daha onu çözen yok ama ben dün gördüğüm ve ilginç bulduğum görselleri sizinle de paylaşmak istedim.Maksat muhabbet olsun kafamız dağılsın.

Güzel,mutlu,huzurlu,sağlıklı ve aşk dolu bir hafta geçirelim bence evet evet öyle yapalım :)
Haftanın diğer yazıları için takipte kalın :)

hahaytt :))) 

Yukarıda ki resmi ilk gördüğümde çok düşündüm gerçekten...kaç kişi kendi mesleğini yapıyor ya da gerçekten seviyor.?  Malesef acı olsa da gerçek yukarıda ki .

:)

Yukarıda ki resim araya kaynamış ..ee madem kaynamış çıkarmayım dedim....

Acı gerçeklerden biri :) Ben bayramlaşmayı,bayram sofralarını,yemeklerini,ziyaretlerini çok sevdiğimden bu durumlara çok üzülüyorum.ee tabi bende mesaj atıyorum ama çağa ayak uydurmak lazım .

Bayan - erken eşitliği diye bir şey var güya...şahsi fikrim öyle bir şey yok ...
Bunu höloğğğğ anlamında söylemiyorum ama cidden yok .Suyun kapağını bile açamayınca beylere uzatıyoruz ne eşitliği Allah aşkına :) 


Hadi itiraf edelim aramızda ki pek çok kişiye yukarıda ki şey olmuştur.







5 yorum:

  1. tüplü tv ile lcd üstündeki kedilere bayıldım ya :D diğerleri de çok anlamlı tabi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında lcd bile bulamıcaklar herhalde tv ler kıl gibi inceldi valla :)

      Sil
  2. Ayy bunlar çok iyi geldi :)
    Kepli fotoğraf çok manidar! Büyük bir çoğunluğun yaşadığını, kısaca anlatmış. Sonumuz hayır olsun ;)
    Öperim kocaman..

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı resimler sabah sabah ıyı geldi:)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...