6 Eylül 2013 Cuma

KOZMETİK,BAKIM,GÜZELLİK,FORMDA KALMA MİMİ !

Herkese tekrar merhabalar
Blogdan bloglara çığ gibi büyüyüp bizi eğlendiren,kaynaşmamızı sağlayan ve aynı zamanda bilgilendiren mimlerden biriyle yeniden karşınızdayız :)

Sevgili Kozmetik perisi beni mimlemiş , tabi bende hemen iadeyi ziyaret yaparak sorulara cevap veriyorum.Hem bu sefer ki mim tüm bayanların birbirleri hakkında merak ettiği bilgilendirici sorulardan oluşuyor.

Ee hadi buyurun :)



Blogunuzun adı ve linki : Elida'nın Aşk Çeşmesi / aelidaa.blogspot.com

Ne kadar süredir blog yazıyorsunuz : Yaklaşık 2 senedir blog yazıyorum , kasımda blogum 2 yaşında olacak:)

Kilo problemi yaşadığınız zamanlar oldu mu ? : Olmaz mı ? Hayatım boyunca hiç zayıf bir insan olmadım ama üniversite 1-4 arası kilo konusunda kendimi aşarak 80 kilolara çıktım.

Formda kalmak için nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz : Yukarıda ki 80 kilo şokundan sonra 6 ay gibi bir sürede 63 kiloya düştüm rejim yapmayı bırakınca bu esnada diyetisyenin tavsiyelerini aklımda tutarak onları uyguladım ama gayette yedim.Hala istediğim şeyleri yerim ama öğlen et yediysem,akşam yememeye ya da sabah kahvaltıda yumurta,salam,sucuk vb. şeyler yediysem yine gün içinde et yememeye,ekmek yememeye ve en önemlisi senelerdir çay,kahve,türk kahvesi vb. içeceklerde hiç şeker kullanmamayı kendime görev edindim.

Hayatınızın bir döneminde hiç zayıflama hapı vs. destek ürünleri kullandınız mı ? : Açıkçası hiç o tarz şeyler kullanmadım,hiç de niyetlenmedim çünkü normalde hap yutamayan bir insan olduğumdan o koca kapsüller hep beni korkutmuştur tabi bu işin bahanesi olsa da işe yarasaydı herkes gayet muntazam fiziklere sahip olurdu diye düşünerek kullanmadım

Güzelliğinizle ilgili uyguladığınız düzenli bakım kürleri var mı ? : Öyle aman aman düzenli bir uygulama yapmıyorum ama haftada bir Khiehls ın kil maskesini uyguluyorum yüzüme , her duş esnasında da Sephoranın aloe veralı fırça uçlu ayak jeliyle ayaklarıma bakım yaparım.Onun dışında yaptıklarım klasik nemlendirici vb. uygulamalar

Vazgeçmeyeceğiniz kozmetik ürünleri : Açıkçası bu soruyu çok düşündüm ama çok sevdiğim ürünler olmasına rağmen biz bayanlar bir anda başka bir markaya kayabiliyoruz ama genel değilde şu sıralar için konuşursak Missha Perfect cover bb krem,Maybelline rocket maskara ve mac creme sheen shi girl ruju :)

Bende bu mimi yapmak isteyen herkese ve Rahatsızlar klübü Naz YLMZ'a , Belle Amin'e ve Gezgin Portalak Gonca'ya paslıyorum :) 

Kolay gelsin kızlar :)


(fotoğraf rimellikız blogundan alınmıştır)


6 yorum:

  1. çok sevdim ben bu mimi :-))

    YanıtlaSil
  2. bebeğim çok teşekkür ederim ama senden önce bi arkadaş göndermişti bugün hemde:) yazdım gitti:) farklı bi mim olduğunda yaz beni:) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonradan gördüm valla canım :) neyse başka sefere artık isteyen herkes yapsın :P

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...