26 Eylül 2013 Perşembe

#MAC FAVORİLERİM !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Bu sıralar blogu biraz ihmal ediyorum farkındayım.Yazmak,bir şeyler paylaşmak istemediğimden değil ama inanılmaz bir halsizlik var.Hem havalardan hemde kafa karışıklıklarımdan olsa gerek ee tabi bide ben sonbahar çocuğuyum yapraklar sarardı mı melankolinin dibine vurmam lazım ayıp olur yoksa :)))) İşte bu sebepler birleşince tabiri caizse boş boş bakan balıklar gibi oldum.

Ee hayat bu şimdi bunları yazarım daha yazımı tamamlayamadan biri arar,bir mesaj gelir falan neşemizi buluruz bizde di mi ? :)

Neyse gelelim ana konumuza ...
Ben bu sıralar ne hikmetse mac ürünlerine fena halde sardım ki aslında hiç öyle aman aman bir hayranlığım yoktu kendilerine karşı.Kırk yılda bir çok çok ihtiyacım olan ve çok övülen bir ürün olursa belki gider onu alırdım ama son zamanlarda bir çok ürününü tesadüfen aldım ve hepsinden de çok memnun kaldım aslında bu sizler için bir ön yazı çünkü birazdan aşağıda sıralayacağım ürünler hakkında sadece kısa bilgiler vereceğim ve ilerleyen günlerde bir yazı dizisi edasında hepsinin tek tek yazılarını yazacağım.Sevgiler :)

Creme sheen shy girl ...benim hayatımda kullandığım en güzel ruj diyebilirim size :) Tamam sizler için abartılı bir tasvir olabilir ama ben ruj sürmeyi ve hele hele tazelemeyi hiç sevmem,yanımda bile taşımam ama bu kinda sexy nin yüzümü solgun göstermesiyle arayıp bulduğum çok doğal mercan tonlu bir ruj ve bu 2. alışım ...Sizde benim gibi beyaz tenliyseniz yakışacağına çok eminim ..ve içinizde gelin olacak varsa kesinlikle bu rujdan almasını tavsiye ediyorum.
Yazısı için buraya tıklamanız yeterli 

Prep prime highlighter ...kontürleme ve aydınlatma ekniklerini hepiniz duymuşsunuzdur muhtemelen ..hani şu yüzü doğru noktalardan inceltme veya belirginleştirme oyunlarından bahsediyorum .Bende aydınlatma  amaçlı kullanılan ve bolca övülen macin bu ürününü aldım ve inanılmaz memnun kaldım .Çok fazla detaya girmeyeceğim çünkü detaylı yazısını en kısa zamanda yazacağım .

Ben öyle çok rimel -maskara değiştirmem.Aslında gerek olmasa hiç sürmem ama makyajı güzel gösteren noktalardan biri olduğu için olmuyor,uzak kalamıyorum.
Bu ürün eskiden mac mağazalarında vardı ama bir ara ortalıktan kayboldu ve bir daha üretilmeyeceği söylendi geçen haftalarda tesadüfen internet sitelerinde dolanırken yeni bir koleksiyonla tekrar geldiğini gördüm ve dayanamadan sipariş verdim.Hafifliği vb. konulardan dolayı ben çok memnunum ama yine detaylar yazıya kalsın . En kısa zamanda yazılar sizlerle takipte kalın :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...