10 Eylül 2013 Salı

MARC JACOBS MAKYAJ KOLEKSİYONU ARTIK SEPHORA'LARDA !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Ne zamandır acaba dedikodumu diye merakta kaldığımız Marc Jacobs'un kozmetik koleksiyonu 9 Ağustos yani dün itibariyle tüm dünyayla aynı anda piyasaya çıktı.

120 parçadan oluşan bu koleksiyon öncelikle ambalajlarından dolayı benim fazlasıyla hoşuma gitti.
Sephora ve Marc jacobs mağazalarında bulabileceğimiz koleksiyondan benim dikkatimi fazlasıyla çeken ojeleri ve normalde far kullanmamama rağmen far paletleri oldu.



Yukarıda ki 3lü favorimdir :) 

Yukarıda bahsettiğim far paletleri ...
Sizce de renkleri çok kullanışlı gözükmüyor mu ? Özellikle kış aylarına girdiğimizi düşünürsek en altta ki tercih edilebilir :) 



Bir diğer merak ettiğim ürünleri ise fondötenleri ..sanki doğal ama güzel görünümler verecek yapıda olabilirler diye düşünüyorum dior nude serisi gibi :) 






6 yorum:

  1. Keşke Urban Decay, Tarte, Rewlon, Wetn wild gibi markalarıda eksiksiz getirseler

    YanıtlaSil
  2. ben gittim bugün sephoraya ama yoktu bunlar.. haftaya bakarım yine belki gelir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya emin değilim ama galiba mağaza farklılığı var şu an ama belki bugün gelmiş olabilir bende akşam bakacağım

      Sil
  3. Aaa ne güzel bir oje şişesi öyle.Mutlaka bakacağım bunlara.Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayıldım şişelerine rica ederim ne demek :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...