11 Eylül 2013 Çarşamba

MERAK EDİLENLER 1 !

Herkese hafta ortası lakaplı günden merhabalar :)
Ne zamandır aklımda son zamanlarda merak ettiğim ama almaya fırsat bulamadığım ürünleri sizinle paylaşmak vardı.Hem fikir almak hemde boşu boşuna kötü bir ürünü tonlarca para vermeyi önlemek amacıyla böyle bölümleri ara ara yapacağım.

İlk merak edilenler dosyasının ürünleri çoğunlukla mac ürünlerinden oluşuyor.Bu sıralar mac e takmış durumdayım ve yorumların aksine şu ana kadar aldığım tüm ürünlerden fazlasıyla memnun kaldım.Yakın bir zamanda elimde bulunan tüm mac ürünlerinden bir post yapmayı düşünüyorum takipte kalın :)


Benim cildim yağlanmaya çok müsait bir yapıda.kapalı ortamlar,nem,sıcak,hatta zaman zaman saçlarımın yüzüme değmesinden oluşan elektirik ve hatta tüm gün çalıştığım ofis ortamının florasan lambalarına kadar herşey bana düşman :) Elimden geldiğince makyajsız dolaşmaya çalışsam da dışarıda eş,dostla yeme içme vb. program varsa makyajsız çıkmam,hatta özenirim bolca.
Sabahtan yapılan makyajında akşam beninle olması ve cildimde yağlanan bölgelerin önlemini almak için bu pudralardan almaya karar verdim.
Bu 3 üründe o pudralardan.Bembeyaz görüntüde olan bu ürünler cilde hiç bir renk vermiyor,iz yapmıyor ve özellikle yağlanmaya en müsait yerlerin matlaşmasını sağlıyor hemde makyajı sabitliyor.
Size sorum birbirine benzeyen bu 3 ürünün farkı nedir ve sizde hangisini almalıyım. ? 

İstediğim diğer ürünlerden biride mac studio finish concealer özel günlerin birinde yaptırdığım makyajda kullanılan bu kapatıcıdan hem görüntü hemde yapı açısında çok memnun kaldım.Elimde ki ürünlerin dibi gözükünce mutlaka edineceğim .



Ve bir diğer ürün misha super aqua peeling ...bb kremini kullandığım misha markası cilt bakımına fazlasıyla önem verdiği için bb kremlerini kullandığımdan beri yüzümde ki cillerde ve lekelerde ki azalmayı hem ben hemde çevremdekiler farkediyor.Geçen gün facebook sayfalarında ki tanıtımlarda gördüğüm bu üründe nedense beni baya etkiledi.En kısa zamanda edineceğim ürünlerden biri oldu.

,

Bu seferlik merak edilenler bu kadar :) 
takipte kalın , yorumlarınızı esirgemeyin :) 


2 yorum:

  1. Mac'in pudrasini blogumda yazmistim :)
    Eger sorunlu bir cildin varsa tavsiye etmiyorum, MAC calisanida etmemisti..

    Sevgiler canim


    www.belleeamie.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa hemen bakıyorum canım çok saol ;)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...