3 Eylül 2013 Salı

NE GİYDİM ? SİYAH-PEMBE MİNNİE MOUSE !

Herkese haftanın 2. gününden günaydınlar

Geçen haftalarda dışarı çıkacağım bir gün saçımı tepeden toplarken yapabildiğimi keşfettiğim fiyonk modelinden bende nasibimi aldım.Senelerce kısa saç kullandığım için içimde ukteydi ama artık benim saçlarımda hiç bir ek vb. gerektirmeden fiyonk oluyor yuppi :)

Bilmeyenler için yapımı çok basit 2 dk. yaptım ben , sizin için örnek video aradım ama benim yaptığım kolay teknikte videolar yoktu.Diğerleri de kolay ama blogger arkadaşlarımızın birinde seyretmiştim ben bulursam link eklerim.

Ee o gün tesadüfen siyah pembe giyince..hoşgeldin minne oldum.O şekilde bir çocuk doğum gününe katılsam çok popüler olabilirdim :)




Gömlek :Beymen Club
Pantolon : Stradivarius 
Çanta : Guess
Sandalet : Desa







6 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...