24 Eylül 2013 Salı

NO:7 DEEP MOİSTURİSİNG : DUDAK BAKIM KREMİ !

Herkese günaydınlar ve güzel günler

Geçtiğimiz ay vanilya club kutusunun içinden çıkan minik bir krem vardı.Acaba nedir diye baktığımda dudak bakım kremi olduğunu öğrendim.
Genelde dudaklar için koruyucu balmlar,peelingler vb. tarzda ürünler olduğu için dudak bakım kremi açıkçası şaşırtıcı geldi


*Ürün yukarıda ki gibi minik bir tüpte geldi ama bu gerçek botuyu değil sanırım.
*İçerisinden beyaz, ne akışkan ne de çok koyu bir krem çıkıyor.
*Yapısı gliserinli kremler gibi yoğun değik aksine siz sürer sürmez kayboluyor ve buda aman canım ne işe yarayacak bu sorusunu doğuruyor ama azcık sabır.
*Ürünü dudağınıza sürdüğünüzde hiç bir şey hissetmiyorsunuz ama ilerleyen dakikalarda sanki kremler dudak çizginizi içine dolmuş gibi pürüzsüz bir yapı oluşuyor dudaklarınızda .
Bunu ben çok net farkettim çünkü ne yazık ki dudaklarımı yiyiyorum zaman zaman :)
*Tabi dudağınız pürüzsüzleşip,gerilince daha belirgin ve dolgun oluyor.
*Çok çatlak ve nemsiz dudaklarınız varsa etkili olur mu bilmem ama orta halli,sadece hava koşullarına bağlı sorunlarınız oluyorsa bu ürünü tavsiye ediyorum.
*Koyu renk,zor bir ruj sürmeden öncede kullanırsanız da farkı göreceksiniz .

Şu an bildiğim kadarıyla vanilya club mağazada satılmakta.








2 yorum:

  1. Turkiyede No7 varmiydi ki :\
    ilk defa goruyorum.
    Sadece ingiltere oldugunu biliyordum.
    Cok iyi bir marka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla canım yoktu galiba çünkü ben yeni duydum ama vanilya clubta var artık sanırım,iyi bir marka olmasına sevindim :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...