16 Eylül 2013 Pazartesi

SAPANCA !

Herkese mutlu haftalar

Malum bugün okullar açıldı ve sabah işe gidenler farketmiştir ki trafik berbattı.Benim evimle iş yerimin arası 3 km. yani normal şartlarda 5-7 dk. arası bir varış süresi var ama bu sabah aynı yolu 1 saatte gittim evet yalan yok ağzıma ne geliyorsa söyledim :)

Dün hem iş hem aile ziyareti hemde keyfi olarak bir sapanca ziyareti yaptık.Ben daha önceden de bolca gittiğim için sapancayı çok severim.Göl kenarlarında ki restoranlarına ,kahvaltı alanlarına hayranımdır.Sadece yazın değil kışın da keyifle gideceğiniz yerlerden biri.

İstanbul'a çok yakın ( köprü trafiğini saymazsak) Kocaeli,izmit ve sonrasında Sapanca tabelasından içeri kıvrılıyorsunuz yani günü birlik gitmeniz de hiç bir sakınca yok.

Sapanca da tepelerde ve göl kenarında ki yerlerle böyle manzaralar görmeniz olası.Tertemiz havası ve sessiz ortamıyla kafa dinlemeyi sevenlerin tercih ettiği yerlerden biri Sapanca.


Kafanızı tepelere kaldırdığınız zaman en uçlarda bile evler,siteler görüyorsunuz ve adamlar o evleri nasıl kondurmuş diye soruyorsunuz kendinize ama doğa olduğu gibi korunuyor çünkü ağaçların bol olmasıyla doğal kaynak suları buharlaşmıyor ve bu sayede bildiğiniz ünlü su markalarının fabrikaları veya şubeleri bu bölgede yer alıyor ve siz istediğiniz her zaman gibi çok hesaplı bir şekilde kasa kasa su alabiliyorsunuz.

Sapanca'da bir çok otel var Güral Sapanca dışında butik oteller ve pansiyonlar çokça ama hesaplı ve güzel olarak ,kalmasanız bile süper manzarasında bir şeyler yeyip içeceğiniz Lale oteli tavsiye ediyorum.

Biz genelde kahvaltı amaçlı sabahtan gidiyoruz Sapanca'ya Kahvaltı içinse ; Maşukiye de Yazıcılar otel restaurantı tavsiye ediyorum otel olduğunu sonradan öğrendim ama yukarıda ki ve aşağıda ki resimler bizzat oraya aittir.

Tabi bunlar dışında ; Mavi-Yeşil Restaurant,Göl evi restaurant ve meşhur İstanbul dere balığa da gidin derim :) Hep bir boğaz derdi ,yeme,içme bende  :) 

Valla burda öyle çılgınlar gibi eğlence yok,dinlenme amaçlı bir bölge kışın kartepe'de kayak yapabilirsiniz yazında Atv kiralayarak gezebilirsiniz ama şunu özellikle belirtiyim sapanca halkı trafik kuralı bilmiyor ve bodozlama yola atlıyor o yüzden dikkat ediniz .






Giderken de elida bunları giydi tabi :) 
Bluz : Tru / 
tayt : çamaşırcıdan / Ayakkabı : superga 

Herkese güzel günler :) 






9 yorum:

  1. ooffff kahvaltı ve a çaydanlık beni benden aldı, en sevdiğim öğün...memleketim kadar olmasa da yeşil huzurlu bir yer siz İstanbullular için:) ehehe
    görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa senin memleketin gibi olamaz tabi canım:)

      Sil
  2. nekadar sirin bir yer boyle !:)
    bayildim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolun düşerse mutlaka tavsiye ederim huzur yuvası :)

      Sil
  3. yakın uzakta cok ıyıdır memleketim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa oralımısın ? valla dediğin gibi yakın uzakta en iyi memleketlerden biri

      Sil
  4. Sapanca İstanbul'un hani arka bahçesi gibi haftasonu kaçamağı yapmak için her mevsim uygun güzel bir gezi yeri. Güzel bilgiler ve resimler için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Sapanca İstanbul'un hani arka bahçesi gibi haftasonu kaçamağı yapmak için her mevsim uygun güzel bir gezi yeri. Güzel bilgiler ve resimler için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediklerinze canı gönülden katılıyorum
      rica ederim beğendiyseniz ne mutlu bana :)
      sevgiler

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...