13 Eylül 2013 Cuma

SÜRPRİZ !

Herkese tekrar merhabalar


Önümüzde ki günlerde ne zamandır yapmadığım için,2.seneme yaklaştığım ve ayrıca 500 takipçiye de merdiven dayadığım için türlü türlü bahanelerle sizi sevindirmek amacıyla bir çekiliş düzenlemek istedim.
Aslında ne zamandır aklımda ama klasik bir şey olsun istemedim.

Kendime alacağım bir şeyin,aynısından ve bir diğer renginden de sizden 1 kişiye hediye etmek istedim ama rengini belirleyemedim.

Hediyenin ne olacağını elimde görsel olmadığı için ve ne olur ne olmaz temin edemem vs. durumlardan dolayı şimdilik açıklamak istemiyorum ama çekiliş duyurusundan önce ürünü elime ulaşmış olacak ve bende tüm koşullarla sizi bilgilendireceğim sadece azıcık sabır :)

Sizden ricam bana yardımcı olmak amacıyla sayfanın sağ yan tarafında ki anketi cevaplamanız :)

Sevgiler


7 yorum:

  1. hediye ne bilmesemde pembe dedim ama bakalım :))

    YanıtlaSil
  2. ya bana bi güzellik yappp:) hiçbişe çıkmıyo bana bu çekilişlerden:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh canım bende bir kaymağını yiyemedim valla şu çekilişlerin katılmıyorum artık :)

      Sil
  3. Takipte kalın kızlar,verdiğiniz oylar içinde ayrıca teşekkürler tabi :)

    YanıtlaSil
  4. ya bende istiyorum ama mavi olsunnn....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İnşallah istediğiniz gibi olur sonuçlar her an değişebilir :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...