17 Eylül 2013 Salı

THE BALM ''PUT A LİD ON İT'' FAR BAZI !

Herkese günaydınlar
Bu gün aslında ne zamandır kullandığım ama farlarla çok haşır neşir olmadığım için sağlıklı yorumlar yapabilmem adına zamanın geçmesini beklediğim bir ürünü tanıtacağım size.

The balm'ın son zamanlarda Urban Decay'a fark atan far bazı ''put a lid on it''
hepiniz aslında bir kaç aydır bu far bazını fazlasıyla duydunuz ama yinede duymayanlar ve makyajla yeni haşır neşir olmaya başlayan genç arkadaşlarımız için birde ben anlatayım dedim.

Öncelikle far bazı nedir ? ne işe yarar ? illa kullanmak zorunda mıyız ? sorularına cevap vermek istiyorum.

Far bazı;göz makyajınızı yapmadan önce göz kapaklarınızın daha pürüzsüz,makyajınızın daha kalıcı olmasını sağlayan kremsi yapıda renksiz ürünlerdir.Renksiz dedim ama bazı markaların 2-3 tonlu seçenekleri de olabiliyor.

Far bazını illa ki kullanmak zorunda değilsiniz tabi ki ama nemli bir memlekette yaşıyorsanız ve zamanla göz kapaklarınızda yağlanma,farlarınız da topaklanma ya da kısa süre sonra uçup gitme yaşıyorsanız ya da sabahtan akşama kadar yüzünüzde durması gereken özel bir makyaj yapıracaksanız size tavsiyem makyajlarınızı birde baz kullanarak yapın.


Ben daha öncelerde hiç bir zaman baz kullanmadığım için makyajım tamamiyle uçup gitmese bile yine de silikleşmeye başlıyordu ama far bazı kullanmaya başladığımdan beri gece sonunda cilt makyajım vs. uçup giderken göz makyajım daha yeni yapmışım gibi taze ve canlı duruyor.Sadece far uygulamaların da değil sadece eyeliner bile çeksem mutlaka bu ürünü kullanıyorum.


Far bazı tasvirim bittiğine göre gelelim ; marka ve ürün özelliklerine 
Ben daha önce baz olarak ten rengi krem farlarımı baz amaçlı kullanırdım ama yapıları bazlara göre daha kalın olduğu için belirli bir saatten sonra kendilerini salarlardı.

Geçen senelerde Urban Decay'ın meşhur far bazı sephoralardayken almadım ve kaçırdım.Şansıma bu sene meşhur the balm markası bir baz çıkartarak imdadımıza yetişti.

-Ürün silikonsu bir yapıda 
-Hafif renkli bir ürün ama sürüldüğünde renk vermiyor.
-Aşağıda ki resimde gördüğünüz tanecik kullanım için yeterli oluyor fazlasına gerek yok.
-İlk bir kaç saniye ıslak bir his bırakıyor ama dediğim gibi 1 kaç saniye sonra ipeksi göz kapaklarınız oluyor.
-Ten makyajı için düzenli bir şekilde baz kullananlar bilir ürünü sürdükten sonra biraz beklemek en iyisidir ki ürün yüzümüze iyice otursun diye bu üründe de aynı tekniği yapabilirsiniz aslında hemen kuruyor ama yinede siz bilirsiniz.
-Benim cildim yağlı ve nemin bol olduğu günlerde göz kapaklarımda yağlanıyor ama ne zaman bu ürünü kullansam hiç bir yağlanma hissetmedim 
-Siz silene kadar göz makyajınızı taze tutuyor 
-The balm markası gratislerde satılıyor.
-30küsür tl gibi bir fiyatı vardı.
-İndirim zamanları fiyatı değişiyor bazende 1 ürün alana 1 ürün bedava gibi kampanyalarla daha uyguna geliyor.
-Far bazı arayanlara gözüm kapalı tavsiye ediyorum ben çok memnun kaldım ve şu zamana kadar neden kullanmadım diye pişman oldum .



Not : ben her gratiste bulamadım ne yazık ki baya bir aradım ,sanırım indirimden dolayı stoklarda azalma var 


Sevgiler :) 







4 yorum:

  1. Bende pek far kullanmasamda cok sevdigim bir urun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben eyeliner çekerken bile kullanıyorum artık rengi bile daha net olur :)

      Sil
  2. Beninse sevdigim bir urun gule gule kullan cnm:)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...