12 Eylül 2013 Perşembe

#TRUPROJECT PELERİN !

Herkese mutlu günler

Kafamın karman çorman olması ve bugünü cuma zannedip perşembe bunalımına girmem sonucu azıcık daral günler geçiriyorum. Havalardan mıdır nedir ? bilemedim ama içimden pek bir şey yapmak gelmese de elimden geldiğince post girmeye çalışıyorum,yorum,mail vb. gecikmeler için sorry ;)

Yukarıda ki kısa bilgilendirmemden sonra gelelim ana konuya.Havalar serinlemeye başladı dedik hoş bir kaç gündür yine yaz havalarındayız ama hafta sonu gök gürültülü sağanak yağış bekleniyormuş ve ne yazık ki gündüz  ne kadar sıcak olursa olsun akşamları üşütüyor. ee böyle durumlarda sabah ince giyin , elinde,çantanda hırka taşı vb. durumlardan ben fazlasıyla sıkıldığım için genelde capri kol diye adlandırdığımız bluz,triko tarzı şeyleri giymeyi tercih ediyorum bu mevsimlerde.

Yukarıda ki tasvirlere uygun bir şeyler ararken hayranı olduğum tru project markasının pelerinlerini gördüm.
Tru project markasını daha önce duymayanlar buraya ve buraya tıklayabilir

Her ne kadar gri rengini çok beğenmiş olsam da kuşkusuz tercihim siyah oldu :) Pelerinlerin üzerine mont,kaban vb. şeyler giyilmediği için bu mevsimde tepe tepe kullanacağımdan emin olabilirsiniz.Bazen bir taytla,bazen bir skinny jeanle :) 


Tru project markasının ürünlerini beymen blender ,bilstore ,beymen online sitesinden ve kendi sitelerinden temin etmeniz mümkün :) 

sevgiler ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...