5 Eylül 2013 Perşembe

VANİLYA CLUB 2013 EYLÜL KUTUSU !

Herkese günaydın
Yine ayın 5i ve yine bir vanilya club kutusu ..
Bu ay öyle pek detaylı bir yazı yazmayacağım daha çok görsellerle ilerleyeceğim.

Kutu klasik kutu ..aslında artık biraz renklenebilir diye düşünüyorum örneğin ; sevgililer günü haftası veya yılbaşında ''kırmızı''gibi :) 

Kapağı açar açmaz böyle bir broşür çıktı.Bu bir mesaj sanırım bana :) 


Ve klasik Ürün tanıtımlarının yapıldığı vanilya magazin dergisi ..

Alessandro Ayak maskesi 
No:7 ruj ve dudak kremi
Goldwell şekillendirici krem 
Sally Hansen oje 

Alessandronun bu ürünü daha öncede çıkmıştı ..ürünlerin küçük,büyük,tester vb. boylarından hiç şikayetçi olmadım ama aynı ürünün 2 veya daha fazla kez gelmesi saçma bence.Pek bir espirisi olmuyor.


Daha önce denemediğim ve duymadığım bir marka merakla kullanacağım 

Daha önceki kutuların birinden sprey çıkmıştı boyut açısından minik olduğu için çantada taşıyordum ve vaat ettiği gibi sertleştirmeden parlaklık vermesi konusunda başarılı ..bu ay gelen ürün durulanmayan şekillendirici krem 


Bu aylıkta bu kadar bir daha ki kutuda görüşmek dileğiyle ;) 

5 yorum:

  1. YAAA ÇOK AZ DEĞİLMİ? Daha çok çeşit koyabilirler bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma canım :( bu ay böyle oldu ama diğer aylarda mutlaka telef ediyorlar bu durumu ama ürün tekrarı pek hoş olmuyor

      Sil
  2. bu ayı ben beğenmedim. hem dediğin gibi ürün tekrarı var hem de açıkçası oje rengi ruj rengi herkesin beğenisine göre olmayacaktır. dolayısıyla ben bu ay almayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oje rengi pek benlik değil ..ama ruj koyu dursa da ( bana gelen bordo,kahve gibi ) dudakta çok değişik duruyor tabi daha kullanışlı şeyler olabilirdi.

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...