21 Ekim 2013 Pazartesi

BAYRAMLIKLAR !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar

10 günlük süre içinde bir çoğunuz gibi bende buralarda yoktum,telefondan postları,yorumları takip etsem de açıkçası bilgisayarın başına oturmak pek işime gelmedi  ama çift tarifeli intikam alan pazatesi sendromuyla birlikte 2si bir arada nescafem eşliğinde sandalyeme kuruldum :)

Bayramda size anlatabileceğim pek ilginç bir şey yapmadım ama abartmıyorum neredeyse her gün bir alışveriş merkezindeydim aslında amaç alışveriş değil bu merkezler içerisinde ki cafe kullanımlarıydı ama ben alışveriş konusunda bu bayram ipin ucunu fazla kaçırmış olabilirim tabi bunda yazlıkları kaldırıp,dolabımı kuş gibi görmemde olabilir :) ee tabi hem doğum günü hemde bayramlık bahanesiyle önümüzde ki günlerde kesilecek olan kredi kartı extrama burdan acı acı el sallıyorum :)

Bu aslında bana alınan erken doğum günü hediyelerinden biri :) Tekrar tekrar teşekkürler diliyorum buradan :) 
Zara'nın yeni sezon gözde modellerinden biri,geçen seneden beri bir türlü alamadığım yakasız paltolar,kabanlar bu sezonda çok gözde aslında çok benzer bir modelin beyaz rengi vardı ama giymeye kıyamazdım vallahi :) 


Tulumlara karşı her mevsim ayrı bir zaafım var benim hatta yazlık çok ince olmayan şort tulumlarımı üzerine bol kazaklarla ve uzun çoraplarla da kışın giyiyorum .
Tesadüfen zarada dolaşırken gördüm bu tulumu önü etek arkası şortlu bir model olduğu için aslında güzel duracağından pek ümitli değildim ama üstte beklenilenden şık duruyor tavsiye ederim .yanlış hatırlamıyorsam birde gömleği desenli olan bir seçeneği daha var.

Kafayı bu sıralar montla bozduğumu yukarıda ki satırlarda söyledim mi bilmiyorum ama ciddi ciddi her girdiğim yerde mont bakar oldum ama daha çok kalın kabanlarımı diyemediğim için daha günlük ve hırka tarzı birşey arıyordum ki twistte bu modeli gördüm.İnternet sitelerinde dünyanın en çirkin montu olarak gözüken bu parça aslında simsiyah kolları hırka önü kapitoneli mont kumaşında incecik ve her tarz kombinle uyumlu :) tavsiye ederim .




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...