22 Ekim 2013 Salı

BURBERRYs BOOTS !

Herkese haftanın 2. yazısından merhabalar

Neredeyse ekim ayının sonunda geldiğimiz bu haftalarda havaların maşşallahı olduğu için daha öyle aman aman kalın botlar,kabanlar moduna geçemedik ama herkes fırtına öncesi sessizlik edasında kışlık dolap hazırlığında.

Geçen seneden veya yazın indirime giren kışlık ürünlerden alıp önceden bu işi hallettiyseniz ne mutlu size çünkü ben geçtiğimiz haftasonu dolabımda ki mevsimsiz parçalar dışında tüm yazlıkları kaldırınca ''ben geçen sene kışın ne giymişim acaba?'' diye sordum kendime. Çok kalın veya boğazlık kazaklar giyemediğim için tüm dolap bahar aylarında da rahatça kullanılabilen ince trikolarla dolu bu yüzdende benim kış aylarında ki ana parçalarım botlar ve kabanlar.


Bu sezon en beğendiğim bot modelleri burberry'in klasiği dışına çıkan yağmur ve deri botları oldu .
Fiyatları modellerine ve derilerine göre değişse de ünlü markalar arasından ayakkabılarının daha hesaplı olduğunu düşünüyorum ( elma değil armut misali :)

Ayakta nasıl durur bilmiyorum ama ilk 3 model favorim.












Mutlu günlerrr :) 




1 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...