1 Ekim 2013 Salı

HOŞGELDİN EKİM !

Herkese günaydınlar


En son mayıs ayını hatırlıyorum ''ay yaz  gelmedi'' diye hayıflandığımız günleri...
Tatildi,sıçaktı,düğünlerdi derken hopp Ekim ayına geldik bile ..
Ekim benim 12 ay içerisinden en sevdiğim aylardan biridir.
Neden diye soracak olursanız gayet bencilce cevap vereceğim :) çünkü ben has bir sonbahar çocuğuyum annemin kendi doğum günü olan 26 Ekim 1987 de öğlen 12:30 da gözlerimi açmışım dünyaya ve belkide sonbaharın göbeğinde doğduğum için gözlerim bazen sarı yaprak rengine döner.
Hep bir melankolik tarafım vardır.
Karşımdakinin gözünden bir damla yaş süzülse içim parçalanır.
Enerjinin doruklarındayken bir anda arabeskin kraliçesi olabilirim.
Akrep burcunun da şaşırtıcı ''aa sen ne güzel bir akrepsin'' yorumlarına layık görülen temsilcilerindenim :)
Tabi her kişiye nasip olmayacak bir şekilde anneyle aynı gün doğduğum için kutlamalarda hep bir aksaklıklar olmuştur.
Ve nedendir bilmem sanki 00:00 dan sonra bal kabağına dönüşen masal kahramanı gibi hep birileri beni üzüp,ağlatmıştır doğum günümde ..Belki de artık beklentileri düşük tutmak lazım.
Eskiden kalabalıklar içerisinde çoşkuyla kutlanılan doğum günleri yaş ilerledikçe sadece ''kalan sağlar bizimdir'' adlı grupla kutlanılır oldu ki gayet de iyi oldu bence , real la fake i ayırmış olduk :)

Şimdi siz sanıyorsunuz ki bu kız ekimde doğmuş aman işte neyapalım falan ...yok işte öyle değil çünkü ben aynı zamanda Cumhuriyet çocuğuyum , ilk aşkı Atatürk olan , mavi rengin ne olduğunu ilk okul kitaplarının sayfalarında 1 çift gözden öğrenen ve andımızı söylemek için her tören esnasında heyecandan bacakları titreyip yinede kürsü sırası gelince eline mikrofonu alıp gururla haykıran bir Cumhuriyet kızıyım .

Geldi benim en sevdiğim ay umarım Ekim hepimize uğur,şans,aşk,huzur ve en önemlisi sağlık içinde güzel günler verir.
Sevgiler

1 yorum:

  1. aynen canım benim:) yürekten katılıyorum sana...

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...