14 Ekim 2013 Pazartesi

İYİ BAYRAMLAR !

Herkese sendromsuz pazartesiden iyi haftalar


Bu hafta arefe gününe gelen pazartesi eminim gururla geriniyordur ilk defa beni sevdiler diye :)
Şimdi çocuğunuz tatilde,yurt dışında,yazlıkta , sağda solda. Adettendir basın açıklaması kıvamında bir bayram tebriği yayınlayayım dedim bende..

Son 4-5 senedir aile büyüklerinin kaybından ( Allah başımızdakileri eksik etmesin )  ve 15 senedir oturduğumuz siteden,iş yeri uzaklığı sebebiyle taşınmamızdan sonra ben bayramları pek sevmez oldum açıkçası ..Bir kurala dönüşen ama keyifle ilk gün babaannemlerde toplanma ritüeli dedemle babaannemin aramızdan ayrılmalarından sonra herkesin sağa sola savrulmasına sebep oldu .. Oysa ben şu yaşıma kadar çocuk gibi bayrama özel kıyafet,ayakkabı alır heyecanla onları giymeyi beklerdim erkenden uyanıp ama artık öyle bir şey yok ...

Ee taşınmanız ne alaka derseniz ...? Oturduğumuz sitede özellikle apartmanda birlikte büyüdüğümüz için  öyle bir samimiyetimiz vardı ki bayramlarda kapıdan selamlaşmaya sığmazdı mutlaka herkes bayramlaşmak için birbirine gelip giderdi..Güzel günlerdi ...

Şimdilerde 2,3 akraba ziyaretine de gitmeyeceksen tüm günü evde pijamayla geçirebiliyorum.saatlerce tv karşısına çakılabiliyorum yani bayramlar benim için ne yazık ki sadece dinlenme olarak sevindirici olabiliyor bu yüzdende uzun bayram tatillerinde özellikle kara yolu üzerinden şehir değiştirmekten nefret ediyorum..Trafikkkkkk,trafikkkkkkk....

Bayramın tatilinin başından ,sonundan genişlemesiyle birlikte 1 haftalık bir süre zarfında buralarda olamayacağım , tatil dönüşü bol enerjiyle,huzur komasına girmiş vaziyette geri dönme ümidindeyim
Büyüklerimin ellerinden , küçükleriminde yanacıklarından öpüyor ve güzel bir bayram geçirmenizi diliyorum
Herkese iyi tatiller :)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...