24 Ekim 2013 Perşembe

KAPİTONE !

Herkese güzel günler

Seneler seneler önce bir trend olarak olmasa bile çoğumuz için bir desen olarak hayatımıza giren kapitone parçaları hatırlarsınız.Barbour ve burberry in marka etiketleriyle önceleri sadece montlarda gördüğümüz bu akım daha sonra bayrağı chanelin meşhur,boy boy,renk renk kapitone çantalarına devretti.

Çantaları bilmem ama bu sene kapitone tekrar mont kategorisinde geri dönüyor gibi geldi bana.Ben bu deseni zaman zaman naylon gibi görüp,çok çok şık bulmasam da özellikle günlük ve rahat kombinlerle mesela bir pazar kahvaltısına giderken üzerinize alabileceğiniz bir parça olarak düşünüyorum.Yelek,kısa veya uzun mont modelleri spor bir görüntü verdikleri için zaten öyle kullanıldığını sıkça görüyoruz.O yüzden benim tercihim bu desende mont dışına çıkmayacaktır.











Son zamanlarda gittiğiniz mağazaları azıcık daha detaylı gezerseniz mutlaka kapitone bir
şeyler olduğunu farkedeceksiniz :) Sevgiler


2 yorum:

  1. Aşık oldum galiba <3 Üstten 4. Mont fotosunu (totalde 5. Foto) nereden aldığını öğrenebilir miyim? Azıcık bayıldım da kendisine. :) Bence güzel kalıplı Bot ve eldivende de hoş duruyor kapitone. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar
      2.li resim dışında ki bütün montlar burbery..bende çok beğendim o modeli :) dediğin gibi güzel kalıplı parçalarla hoş duruyor ama iyi ayarlamak lazım :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...