2 Ekim 2013 Çarşamba

#MAC PREP - PRİME HİGHLİGHTER PEN !

Herkese güzel günler

Ne zamandır kullandığım ama bir türlü yazmaya fırsat bulamadığım bir üründen bahsetmek istiyorum size bugün.Ben memnun kalmadığım ürünlerden çok gerçekten memnun kaldığım ürünleri taşıyorum sayfama böylece daha faydalı olduğunu düşünüyorum .

Yüz aydınlatma tekniğini duymuşsunuzdur mutlaka.Yüzün belirgin olmasını istediğiniz yerlerini daha da  ön plana çıkarmak için kullanılan bir hiledir.Kaş altları,burun kenarları,elmacık kemiklerinin üstü,burun altı,çene üstü gibi belirli noktalara uygulanan bu tekniği isterseniz sedefli pudralarla,isterseniz bu iş için özel üretilen kalemlerle veya sıvı formunda ki ürünlerle yapmanız mümkün.



Ben hem pratik olmasından  hemde daha önce kullananların yorumlarından yola çıkarak Mac prep - prime aydınlatıcı kalemlerden aldım ve aldığım günden beri acaba becerirmiyim ? aman fazla kaçmasın ? vs. sorularını alt ederek kullanıyorum ve çokta memnunum . Gelelim ürünün genel özelliklerine :)



-Ürün kalem şeklinde.
-Alttan çevriliyor ve ürün ucunda ki fırçaya geliyor.
-Bazıları bu düzeni ürün fazla geliyor vb. durumlardan sevmese de ben çok rahat kullanıyorum ve hiç bir ürün israfı olmuyor.
-Ürün siyah bir ambalajda olduğu için kalan miktarı göremiyoruz ne yazık ki.
-Ben renk için mac muasına danışırken toplamda 3 renk olduğunu söylemişti ama internet sitelerinde 4 renk gözüküyor.
-Aslında aydınlatıcı açık renk olur ama bu ürünün açık renkleri size çok açık gelir dedikleri için sanırım ben koyudan bir önce ki rengi aldım.
-Ürün bana pembe alt tonlu geldi.
-Ben makyajımı yaparken yukarıda saydığım ve aşağıda ki resimde beyaz renkte gözüken uygulama noktalarına çizgiler halinde sürerek eco tools fırçamla güzelce yayıyorum.

-Cilde çok güzel yediriliyor ve ürünü uyguladığım yerlerin görüntüsü çok hoş ve farklı duruyor.
-Ürünün yapısı çok ince değil ne yazık ki yani kapatıcılığı süper , kalıcılığı mükemmel.
-Ben son bir aydır bu ürünü kullanıyorum , gözüme kalem çekmeye üşensem bile bu işlemi mutlaka yapıyorum.
-Bu ve bu tarz ürünlerde bence renk tonunu tutturmak çok önemli çünkü cildi aydınlatayım derken çirkin bir görüntü elde edilebilir aman dikkat .





Bir çok markada bu tarz ürünler daha hesaplı olarak satılıyor fakat bana macden almak denk geldi ve çok çok çok memnun kaldım.Tavsiye ederim :)

Sevgiler ...




2 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...