28 Ekim 2013 Pazartesi

MUTLULUK !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar

Geçen hafta sonuna girerken yazmıştım en son postumu ve dolu dolu 2  günlük bir tatil geçirdim görüşmeyeli ayrıca 1 yaş daha büyüdüm :)

Evet geçen hafta sonu benim doğum günümdü herkes sağ olsun gerek instagramdan gerek facebooktan . mesajla,telefonla bir şekilde 2 kelimeyi esirgemeden doğum günümü kutlayan can insanlar beni çok çok mutlu ettiniz.


Yaş ilerledikçe doğum günlerinde bir burukluk vs. oluyor demiştim eski yazılarımda ama bunu yalanlar gibi arayanım soranımın süprizlerin olduğu şahane bir gün geçirdim ben herkes sayesinde ve 2 gündür ağzım kulaklarımda geziyorum



O gün duygularımı,düşüncelerimi 2 satırlada olsa dökmüştüm 2 gün rötarlı da olsa buradan herkeseeeee çok teşekkür ediyorum asıl siz iyi ki varsınız :)


;) 
See u 








2 yorum:

  1. Nice mutlu yıllarınız olsun,yasamınız sevdiklerinizle dolsun!!...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hepimiz için inşallah :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...