23 Ekim 2013 Çarşamba

NE GİYDİM ? #ASOS SİYAH ELBİSE !

Herkese günaydınlar
Ne zamandır ne giydim ? postları yapmıyordum çünkü havalar soğuduğu için ben yine siyahlara büründüm bu yüzdense ne zaman fotoğraf çekmek istesem pek orjinal görüntüler yakalayamıyordum.

Bugünün yazısı 1 ay kadar geç kalınmış bir yazı aslında .
Kayık yaka düz siyah bir elbise arayıp bulamayınca,dikkiriyim dedim ama son kez asos'a bakayım birde ne göreyim 20 küsür dolar gibi bir fiyata bu siyah elbise karşımda :) 1 hafta kadar bir süre içindede yanımda

Artık dolabımın demirbaşı bu elbisedir.Kırmızı rengide vardı ama siyah candır :)







Elbise : Asos
Ayakkabı : Marjin 
Çanta : Roberto Lorenzo 






8 yorum:

  1. Siyah rengi daha güzelmiş zaten ve sana da çok yakışmış !! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm canım çok saol :)

      Sil
  2. Ne kadar hossun! Cok yakışmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim ♥ :)

      Sil
  3. siyah sana çok yakışıyor canım fiziğin zaten çok güzel inceciksin ayakkabılarada bayıldım harika gözüküyor güzelim ayaklarında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım teşekkürler :)

      Sil
  4. Elbise de ayakkabı da çok güzel. Sadece birbirine uymamışlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ..normalde siyahın altına başka renk giymeyi sevmem ama değişiklik olsun diye tercih etmiştim , gönlüm her zaman siyahtan yana ama :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...