8 Ekim 2013 Salı

NE GİYDİM ? ETEK - KAZAK KOMBİNLERİ !

Herkese haftanın 2. gününden selamlar :)

Hava bugün geçtiğimiz haftaya göre biraz daha aydınlık ve sıcak olsa da üzülerek söylüyorum ki artık kışın yandan yandan geldiğini kabul edelim.
Ben şahsen bu kabullenişi geçtiğimiz pazartesi günü çorapsız toms giyerken salı günü en kalın kabanımı giymekle yaptım.. üzgünüm acı gerçekler: )

Ve tabi çorap demişken uzun yani tabiri caizse külotlu çorapları da meydana çıkardım,siftahımı bile yaptım :)
Asıl konumuza gelirsek bu kış bir çok şey trend olabilir ama son 2 senedir var olan bir akım hala devam etmekte alışılagelmişin aksine etekleri bol kazaklarla kombinlemekten bahsediyorum.

Kimi zaman gerçekten salaş parçalarla kimi zamanda bol sayılabilecek daha derli toplu trikolarla bu trendi yakalamak çok kolay.
Fiziğiniz müsaitse bunu kalem eteklerle de yapabilirsiniz.
Ben daha çok etek desenliyse üzerine düz siyah bir kazak giymek veya etek simsiyahsa üzerine dikkat çekecek renkte bir kazak ya da bluz giymekten yanayım ki postun en altında mini kombini mi görebilirsiniz.

Ben bu kışı Mini,midi,maxi,kalem vb. formlarda ki eteklerle ve bu tarz kombinlerle geçireceğim sanırım yoksa yine tayt tunik müptelası olamak istemiyorum fenalık geldi :)










Ne giydim ? :) 

Kazak : Terkos pasajı
Etek : H&M
Deri ceket : Mango

Herkese mutlu günler :) 



2 yorum:

  1. Merhaba bloguna style allık ile ilgili bir araştırma yaparken denk geldim ve takibe aldım hemen :) bana da beklerim http://ecegucel.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bir tesadüf olmuş o zaman diyelim Hoşgeldiniz :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...