9 Ekim 2013 Çarşamba

NO STAPLES ! YES BOOTS ! #BİKERBOOTS !

Şimdi şöyle bir gerçek var ki siz siz olun giydiğiniz ve yediğiniz şeyler hakkında büyük konuşmayın.Tabi bu genel olarak hayatınızın bir mottosu olsun ama özellikle bu iki konuda büyük konuşmamak gerektiğini sizde benim gibi son senelerde anlamışsınızdır belki.

-Peynir yemem dedim ( hala yemiyorum ahha  ),
-Pırasayı ağzıma sürmem dedim şimdi olsa yesek diye iç geçiriyorum ,
-Deri ceket giymem,
-hani şu biker diye adlandırılan bilekte veya bilek üstünden hallice genelde zımbayla tanınan botları ayağıma sokmam dedim,müptelası oldum ...

Bunlar benden sadece bir kaç örnek size ..işte konu tamda yukarıda ki son cümleyle alakalı ..malum yaz bitti,sonbaharda şu an kendini kış zannediyor ve hal böyle olunca sandaletlerden direk botlara geçtik.


Ben geçen sene kışı neyle geçirdiğimi net hatırlamasam da kışın sonuna doğru 50 tl gibi bir fiyata aldığım zımbalı biker botlarımı bol bol giydim ve yeni bir şekilde yaz gelince dolaba kaldırdım bu 3-4 aylık ayrılığın sonunda kavuşalım artık dediğimde gözlerime inanamadım gayet havadar,önü açık ve kutusuz durmasına rağmen kendisi kireç suyuna sıvanmış gibi bembeyaz ve çok sağlam olmasa da yinede kendini ortalığa atmayan zımbaları bırakın yürümeyi oturduğum yerde bile intihar eder duruma gelmişler .

Yapıştırmanın,tamire sokmanın pek bir anlamı yok çünkü sağda solda topladığım zımbaları parmak yapıştıran cinsten bir yapıştırıcıyla yerlerine soktum ama sonuç değişmedi :(

Ayy çok konuştum sanırım :) Ben artık zımba,kurukafa gibi detaylardan fazlasıyla sıkıldığım için aslında birazda vesile oldu bu durum,bu yüzdende kendime üzerinde hiç bir detayı olmayan düm düz biker tarzı botlar aradım ama bulmak ne yazık ki pek kolay olmadı , bu arayışlarım esnasında özellikle beymende gözüme çarpan modelleri de sizle paylaşmak istedim  buyurun :)













Biker bot dedin mi rag&bone , ash ve frye markalarının ipi göğüslediğini unutmamak lazım :) 
Mutlu günler 







2 yorum:

  1. Derimod'a da bakmanizi öneririm..çok benzer modeller uygun fiyatlara..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa deriçmod hiç aklıma gelmemişti , en kısa zamanda mutlaka bakacağım çok teşekkür ederim tavsiye için :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...