7 Ekim 2013 Pazartesi

SEPHORA BIRTHDAY GİFT VOLUME 2 !

Herkese günaydınlar,iyi haftalar ;)

Hani geçenlerde hojgeldin Ekim , bize ne getirdin hani ben doğdum var mı bir hediyen falan diye bir yazı yazmıştım ya , yazının ertesi günü sephoradan mail geldi canlarım ya :)
Adile Hanım bu ay doğum günü ayınız size şöyle azıcık ucundan indirim ve birde minik bir hediyemiz var gelin alın diye :)


Seviyorum bu tarz promosyon etkinliklerini çünkü gerçekten insanı mutlu ediyor ve bir sonra ki alışverişte psikolojikman sanki babamızın mağazası gibi tercih sebebi oluyorlar :)

Neyse dün Aqua Florya sephora mağazasının önünden geçerken aklıma geldi alayım bari hediyemi dedim ve teşekkürler,kutlu olsunlarla uğurlandım :) Başlıktada volume 2 dedim çünkü geçen senede sağolsunlar ufak bir nemlendirici krem vermişlerdi ama baya makbule geçmişti seve seve kullanmıştık :)

Hee bilmeyenler sanmasın ki bu kişiye özel ..aksine tamamen evrensel bir uygulama yani white ya da black kart ayrımı var mı bilmiyorum ama bu kartlardan birine sahip olmanız ve sadık bir sephora müşterisi olmanız yeterli oluyor sanırım :) ee artık sus da hediyeye bakalım diyenleri duyduğum için huzurlanızdan ayrılıyorum mujk :)

7 adet ürün bulunan minik bir palet 
İçerisinde 
1-2-3-4 far
5-6 ruj
7 - allık :) 

Ürün sizin resminde gördüğünüzden de minik olduğu için çantada çok rahat taşınabilir. 
not : ürünün ortasında elin çıkmasaymış daha iyimiş :) 

Yapıları,kalıcılıkları vb. özellikleri nasıldır hiç bir fikrim yok ama ben renklerini çok beğendim.


Bu yılın ilk hediyesi için sephora tr ye çok teşekkürler :) 
Sevgiler 






2 yorum:

  1. 2 ayrı kart var evet. Black kart sahiplerine bu uygulama. White karta verilmiyor. Güle güle kullanın ^.^

    kontesce.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bilgilendirme için :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...