3 Ekim 2013 Perşembe

VANİLYA CLUB 2013 EKİM KUTUSU !

Herkese güzel günler

Bu ayın 5inin cumartesiye gelmesi sebebiyle yine vanilya club kutuları erken elimize geçti.Bu aylarda doğum gününü kutlayan vanilya club ailesi bu sebepten mi bilinmez ama kutularında değişiklik yapmış ve kalite olarak diğeri kadar şık durmasa da renk olarak daha canlı olmuş.

İçerik ve kutu rengini resimlerden daha iyi analyacaksınız zaten o yüzden sizi daha fazla bekletmeden dipnot lu görsellere geçiyorum.

Kutu yukarıda ve aşağıda gördüğünüz renklerde ama ben vanilya cluba 2 ya da 3. kutudan sonra üye olmuştum eğer yanlış hatırlamıyorsam ilk aylarda ki kutularıda bu renkti sanırım nostalji yapmak istediler :) 



Bu ay kutunun içerisinden 2 marka çıktı ..biri daha önce serumunu ve tam boy makyaj bazını denediğimiz ''freshlook'' diğeri ise benim daha önce duymadığım ''botanics'' ...

Botanics markasından toplamda 5 adet far gelmiş..renkleri benim için ideal çünkü iddiasız soft renklerde.Kalıcılıkları veya yapıları hakkında pek bir bilgim yok çünkü daha denemedim.Farlar aşağıda ki gibi ambalajlarda geldi.
Aslında içleri değişebilen kare far paletlerinden bulursam bunları orada tutmak istiyorum .Hem daha pratik olur hemde sağa sola atıp da unutmuş olmam . Öyle bir paleti nereden bulurum bilemedim ? Beni bilgilendirirseniz sevinirim.





Kutunun içinden çıkan diğer bir ürün ise; yine botanics markasının maskarası , koyu kahverengi bir rengi var ama daha çok siyaha yakın . Ben dün denedim ama öyle aman aman bir volum veresi yok ama günlük makyajlarda gözde ağırlık yapmayan hafif bir 
ürün arıyorsanız tavsiye ederim.Akma yapmıyor ( ki dün şakır şakır yağmur altında kaldım ) .


Tabi bu kadar ürünü gelen markayı baya merak ettim açıkçası . 2,500 den fazla mağazası olan ingiliz bir sağlık ve güzellik perakende zinciriymiş. Tahminimce bizim gratis veya watsons tarzı sanırım.

Ve fresh look ürünleri ...daha önce kutudan çıkan serumlarını çok beğenmiştim.Bu ürünlerinde kötü olduğunu düşünmüyorum , fırsat bulursam mutlaka deneyeceğim


Bu aylıkta bu kadar :)  
Bir sonra ki kutuda görüşmek üzere :) 


4 yorum:

  1. oh oh ne güzel:) kutu da içindekiler de güzel:)bu arada bana mutlaka uğra, 150.izleyicime ve onu bana getirene güzel bi sürprizim var;) gönlüm senden yana;) sen getir üyeyi kap hediyeyi:)

    YanıtlaSil
  2. :)) ah canım hemen bakıyorum merak ettim valla :)

    YanıtlaSil
  3. benim kutum da bugün elime ulaştı.farlar epey kaldı.tozutmadı.ışıl ışıl.serum ve nemlendiriciyi de denedim ve gayet iyi buldum.özellikle nemlendiricisi salatalık kokuyor gibi geldi.rimel evet günlük kullanım için uygun.aynı fikirdeyim.benim vanilya kutumu görmek isterseniz www.makyajlikadinlar.blogspot.com a beklerim.sevgiler:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farların güzel çıkmasına çok sevindim ben daha deneyemedim ama renklerini çok beğendim :) Sevgiler

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...