11 Ekim 2013 Cuma

WHİTE on WHİTE !

Herkese merhabalar
Şu an sevinçten dört köşe olup ''oley,yuppi bugün tatile giriyoruz'' diye haykırmak isterdim ama ne yazık ki benim mesaim yarın bitiyor hoş bitmese fark etmez çünkü bu tatil uzun olmasına rağmen beni pek heyecanlandırmadı.neyse bu konulara bayram mesajı konulu halka sesleniş postum da detaylı değineceğim :)

Gelelim ana konumuza ben genel olarak pek renkli giyinen bir insan değilim daha doğrusu ara ara neonlar falan dolabımda uçuşsa da renkli desenlerden nefret ederim.Tabi kış gelincede gelsin siyahlar gitsin siyahlar modundayım ama kışın kısıtlı kullanılsa da beyazında yeri bence hep ayrıdır.

Bu sene havalar soğumaya başlayınca mağazalarda  herhalde eski sezonları indirimde satıyorlar dediğim bembeyaz parçalar görmeye başladım :)Sonra birazcık dikkatli bakınca anladım ki  ne indirimi anacım onlar yeni sezonmuş meğersem


Eğer çok beğenip de ''bilmem nenin düşkünü beyaz giyer kış günü '' gibi saçma bir atasözünden çekiniyorsanız hiç çekinmeyin bu kış bembeyaz giyinip atın kendinizi sokağa ...dikkatinizi çektiyse bembeyaz diyorum çünkü sadece mont vb. bir parça kullanmak değil baştan ayağa bembeyaz giyinmek bu sezonun trendleri arasında :)


Açık konuşmak gerekirse ben bu duruma pek ayak uyduramam , uydurmayı bırakın o kadar beyaz giyinip hiç bir yere oturamam , bir şey yeyip içemem takıntılı insanım ben üzerime kül uçar diye beyaz tshirt giyindiğim günler arabada mutlaka yedekle dolaşırım öylede manyağım yani :) ama bir beyaz kabanda fena olmaz hani diye düşünüyorum zaten günlük pek giymeyeceğim için şık gecelerde kullanılanılabilir.
İlerleyen günlerde bu akıma ayak uydurup uydurmadığımı hep birlikte görürürüz zaten.
Sizleri sevgiyle selamlayıp gönlümden kopan beyaz görsellerle sizi baş başa bırakıyorum see u :)


















6 yorum:

  1. merhaba, beyaz rengini ben de çok severim yaz kış fark etmez ama haklısınız insan beyaz giyince tedirgin oluyor gün boyu kirlenmesin diye :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En ufak bir leke bile kendini gösterdiği için ne yazık ki çok tedirgin oluyorum ve rahat edemiyorum ama yinede çok beğeniyorum ,beyaz montları kabanları :)

      Sil
  2. Bloglar Yarışıyor ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı 4. kez düzenliyoruz. Siz de başvurun. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler hemen bakıyorum ..

      Sil
  3. canım bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım :) güzel fikirler alacağım bir blog olmuş ellerine sağlık..bende bloğuma beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoşgeldiniz :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...