25 Kasım 2013 Pazartesi

23.11.13 / 2.YIL ÇEKİLİŞ SONUCU !

Herkese mutlu haftalar
Geçtiğimiz cumartesi 00:00 da sona eren blogumun 2. yaş hediye çekilişini hafta sonu araya üzücü olaylar girdiği için bugün fırsat kaybetmeden sonuçlandırmak istedim.

Toplamda 59 kişinin katıldığı ve sorunsuz bir şekilde geçen bu çekiliş dönemi , yine sorunsuz bir şekilde sizler için sonuçlandı :)

Öncelikle katılım yorumlarında ki güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim,o esnada araya cevap yazmak kafa karışıklığına yol açacağı için cevap veremedim ksuura bakmayın.

ve tabi bir teşekkürde mecburiyetten koymak zorunda olduğum katılım şartlarına uyduğunuz için :)

Neyse lafı fazla uzatmadan Random.org aracılığıyla sonuçlanan çekilişin kazanan talihlisini açıklıyorum :)




Şenay Gazoz'u tebrik eder hediyesini ulaştırmak üzere en kısa zamanda bana dönmesini rica ediyorum :) 
elidaninaskcesmesi@hotmail.com 
Bir daha ki çekilişte görüşmek üzere 
sevgiler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...