26 Kasım 2013 Salı

EOS LİP BALM ''sweet mint '' #sensetools !

Herkese mutlu günler

Malum yavaş yavaş kış gelmeye başladı.Her ne kadar mevsim normallerinin üzerinde sıcak havalar geçirsek de yinede cildimiz ve özellikle dudaklarımız bu durumlardan kötü hava şartlarından ilk etkilenen bölgelerimiz oluyorlar.Kuru ve rüzgarlı havaların verdiği etkiden dolayı çatlak dudaklarla gezmek ne yazık ki işkence ve bu durumun tek çaresi her çantada nemlendiricisi kuvetli dudak kremi ya da lip balm taşımaktan başka bir şey değil.


Benim pek lip balm alışkanlığım yoktur ama bu durumu bir görev edinmiş bir şekilde yanından lip balmını ayırmayan ve ürünü dibine kadar hakkıyla kullanan insanlara her zaman özenmişimdir.Bu senede bu özenmenin sonucunda bari herkesin öve öve bitiremediği yumurta şeklinde ki meşhur eso lip balmları deneyim dedim.

Genelde yurtdışına çıkan eşe,dosta verilen siparişlerle ulaşılan bu ürünü ben Türkiye'de satış yapan sensetools.com sitesinden buldum.Sitede 4 aroması olan bu ürünün ben ''sweet mint'' yani tatlı naneli olanını tercih ettim ama diğerlerininde kokusu çok güzelmiş tavsiye ederim.




Sensetools.com da 4-5 tl'lik kargo fiyatı yüzünden ürün 20 küsür tl gibi bir fiyata geldi ama ben genel olarak aldığım için memnunum çünkü ;

-Dudaklarda ve dudak kenarlarında yağlı bir his bırakmıyor.
-Bende ki aroması naneli olduğu için dudakları daha dolgun gösterdiğini düşünüyorum.
-Nemlendirmesi bana göre iyi , hemen emilip gitmiyor.
-Çok çok mucize bir şey değil tabi ki ama yinede ambalaj ve aroma bakımından çok tatlı ve farklı.
-Kullananlardan bir müddet sonra balm kısmının kırıldığını duydum , inşallah böyle bir şey olmaz ama normal rujlar bile bazen yanlış bir hamlede kırılıp kullanılmaz hale gelebiliyor o yüzden pek önemli değil.
-İlla alın diye ısrar kıyamet sizi itekleyemem ama yinede yurtdışına çıkan tanıdıklarınız varsa denemek amaçlı istemenizi tavsiye ederim .


Sevgiler :)


4 yorum:

  1. çok güzel bir ürün güle güle kullan cnm:)

    YanıtlaSil
  2. tatlım benımde cok hosuma gıder dıbıne kadarkullananlar ama bende onlardan degılım , evet kıs fena gelecek ve dudaklar catlayacak :) ruj ıle yasayan bana bısey olmaz :) hıhı:) sevgıler...hadı hadı sen bıtır bakalım bu kez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer çok niyetlendim yanımdan ayırmıyorum inşallah başarıcam bu kez hehe :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...