14 Kasım 2013 Perşembe

I LOVE AUTUMN - SONBAHARI SEVİYORUM - MİM !

Herkese günaydınlar ve güzel günler
Dün sevdiğim bloglardan Kozmetik perisi beni mimlemiş bende kendisine buradan teşekkür edip hemen mim cevaplarına geçiyorum :)




1- Sonbahar'da en sevdiğin şey/şeyler nelerdir ? 

Sonbaharı sevmemin en büyük nedenlerinden biri Ekim ayı doğumlu bir sonbahar kızı olmamdır sanırım onun dışında da mevsim normallerinde bir dönem yaşıyorsak çok üşütmeyen,serin havaları diyebilirim.


2-Sonbahar'da sevdiği kıyafet-ler ?

Her ne kadar ilk bahar havası seven bir insan olsam da yazın kavurucu sıcaklarından sonra sonbahar'da en sevdiğim şey trenchcoat veya hırka formunda montlar giymek oluyor.Aslında mevsim geçişlerinden dolayı biraz zorlanıyorum ama skinny jean-tunik ve deri ceket kombinleri de fazlasıyla kurtarıcı oluyor.


3-Sonbahar'da makyaj trendin nedir ?

Makyaj trendlerini genel olarak mevsimlere göre değilde moduma göre belirlerim ama illa ki yaz kış ayrımı yaparak kullanmadığım ürünler veya renkler oluyor.Sonbahar aylarında bordo rujlar,daha beyaz ve pürüzsüz ten makyajları,az detaylı göz makyajları favori makyaj  kombinlerim olabiliyor.

4-Sonbahar'da en sevdiğin yemek/içecek ?

Her mevsim her şeyi yeme potansiyelim olsa da nedense  sonbahar'da günde sayısız türk kahvesi içme olanağım oluyor.Özellikle karanlık havalarda eş-dost buluşmalarında muhabbetle türk kahvesi en sevdiğim şey .

5-Sonbahar'da başlayan tv dizilerinden en çok beklediğin dizi hangisi ?

Vallahi geçen seneye kadar gün gün tarih tarih takip ettiğim diziler vardı ama şimdi öyle aman aman bağımlısı olduğum,evden çıkmadığım dizi yok ama Merhamet ve güneşi beklerkeni ara ara internetten de olsa takip ediyorum.

6-Sonbahar geleneğin nedir ?

Valla gelenek sayılır mı bilmem ama sonbaharda rutin olarak yaptığım tek şey yazlık-kışlık giysilerin ayakkabıların yerini değiştirmek herhalde :) onun dışında gelenek olarak sayabileceğim pek bir şey gelmedi aklıma :)


Bu güzel mim için kozmetik perisine tekrardan teşekkür ediyorum ve bende bu mimi  bademle buduk , Kokoş kelebek ve gezgin portakala gönderiyorum :)

sevgiler :)



1 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...