27 Kasım 2013 Çarşamba

KERASTASE CRİSTALLİSTE SERİSİ !

Herkese güzel günler

Bugün sizlere uzunca bir müddettir kullandığım bir şampuan-krem ikilisinden bahsetmek istiyorum.Aslında bu yazıyı daha önce yazacaktım fakat dibine kadar kullanıp yorumlamam daha sağlıklı olacağı için bekledim.

Kerastase markasıyla tanışmam uzun zaman önce olsa da nedense o ''şunu da alın mutlaka,bunu da kullanın mutlaka'' diye insanın beynini kemiren kuaförlerden bilgi almak istememiştim ürünleri hakkında ama önceleri gittiğim kuaförlerden biri tesadüfen bana ısrarsız şekilde bir şampuan önerince demeye başladım ve çok memnun kaldım.İlk aldığım ürün kırık,yıpranmış saçları onarmak amaçlı olduğu için ( turuncu kapaklı seri ) yaklaşık 3 sefer o seriyi kullandım ve saçlarımı toparlayınca başka bir seriye geçmek istedim.


Saçhane.com da kerastase ürünlerinin satıldığını görünce bloglardan kullananların bilgilerinden ve detaylı açıklamalarından faydalanarak parlaklık ve ışıltı veren ''cristalliste'' yani adı üstünde kristal serisini almaya karar verdim.

İlk kullanmaya başladığım dönemlerde 3 yıkamadan sonra araya mevsim değişikliklerinde çoşan egzamam girdiği için bir müddet yollarımızı ayırmak zorunda kalsak da yinede bu seri artık benim favori ürünlerimdendir.Neden mi ?

-Çünkü daha ilk yıkamada vaat ettikleri doğal parlaklığı fark edebiliyorsunuz hatta sadece siz değil çevrenizdekilerde fark ediyor.
-Saçı yağlandırmıyor aksine düzenli kullanımda yağı dengelediğini düşünüyorum çünkü benim saç uçlarım kuru diplerim yağlı yapıdadır ve bu yüzden saçlarım çabuk yağlanır.
-Saçı kesinlikle ağırlaştırmıyor hem şampuanı hem kremi yağ konusunda dengeli yapıdalar.
-Amaç onarmaktan çok parlaklığını arttırmak olduğu için kremi yumuşatmak konusunda pek etkili değil sadece benim için olumsuz yanı bu oldu bu serinin ama yinede kombine kullanmak etkisini dahada arttırdığı için bırakmadım. ama bununda çözümü serinin sıvı formda ki serumunu almak ben argan kullandığım için almamıştım ama pişmanım :)
-Parlaklığı normal bir şekilde anlamadıysanız bir de fönlü olarak denemenizi tavsiye ederim girdiğim 4 mağazada herkesin sorması tesadüf olamaz herhalde :)



Yukarıda ki yorumlar serinin hem şampuanı hemde kremi için ortak görüşlerimdir.Tekrar bu ürünleri kullanırmısın ? derseniz size kocaman bir evet derim :) ve eğer saç derinizde benim gibi egzama vb. bir sorun olsa bile dönüşümlü kullanabilirsiniz çünkü ben senelerdir ezcaneden aldığım egzama şampuanlarıma sadece kerastase ürünlerini kombine kullanabiliyorum tabi doğru seriyi seçmekte çok önemli

Takipte kalın
sevgiler :)



2 yorum:

  1. kerastase genelde memnun bırakıyor , ama sorunlu saclar ıcın bu urun bır cok kısıye super tavsıye olmus canım ,,tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşe yarayacaksa ne mutlu bana ne demek canım :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...