5 Kasım 2013 Salı

LİDYANA.COM SHOPPİNG LİST !

Herkese güzel günler

Lidyana.com u duymayanınız yoktur diye düşünerek direk konuya giriş yapıyorum.Benim en sevdiğim aksesuar sitelerinden biri olan lidyana yakın bir zamanda ürün yelpazesini iyice genişletti.Önceleri saat,küpe,kolye vb. ürünler varken şimdilerde ayakkabu,çanta,kozmetik,tekstil,ev tekstili,iç çamaşırı vb. alanda da ürünler bulabilmeniz mümkün.
Özellikle de her mağazada bulamacağınız tasarımcıların özel koleksiyonlarının olması bu alanda beni en çok mutlu eden şey oldu.

Son zamanlarda lidyana.com dan almak istediğim ve beğendiğim bir kaç ürünü de sizinle paylaşarak tabiri caizse küçük bir wish list hazırlamak istedim ee hadi  buyurun :)



Merry mu çantalar
hem yaz hem kış rahatça kullanabileceğimiz her kombinede uydurulabilecek bir model olduğunu düşündüğüm için wish list in 1 numarası merry mu çantalar :) 


Funktional Fold gömlek ..model klasik kareli gömleklerden daha orginal olduğu için güzel bir ispanyol paça pantolonla kombin hayaliyle listeye eklendi :) 


Aslında listenin bu seçeneği hem size hem bana süpriz geçmiş zamanların birinde size bir anket yaparak çekiliş düzenleyeceğimi söylemiştim daha fazla ipucu vermeme gerek yok sanırım çok yakın bir zamanda çekiliş başlıyor takipte kalın :) 


4 yorum:

  1. Kuzu bu mehry mu for mavi koleksiyonunu Mavi'den yüzde elliye almıştım 2 ay önce geçen ay da başka bir arkadaşım aldı acaba bu ay da varmıdır ki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa doğru valla canım unutmuşum mavi mehry mu olayını ..ama şimdi baktım sanırım pek kalmamıştır http://www.mavi.com/Kadin/Aksesuar/Mavi-loves-Mehry-Mu/c/2-11-16 bir tek bu 3 model gözüküyor ama yinede bir araştırayım ..çok saol canım :)

      Sil
  2. canımmmmmmmmmm umarım wıshlıstındekı hersey senın olur ozellıkle upwatch:)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...