18 Kasım 2013 Pazartesi

NE GİYDİM ? BORDO - GRİ !

Herkese iyi haftalar ve mutlu günler
Mevsim değişikliklerinden dolayı yaşanan kafa karışıklığından dolayı son zamanlarda paspallığın dibine vurduğum için açıkçası içimden pek ne giydim ? postu yapmak gelmiyordu ama arayı fazlaca açtığımı düşündüğüm için tam gaz kaldığım yerden devam etmek istedim.

Bugünün ne giydim ? postu görselleri yine bir asansör sahnesinde geçiyor :) Kahramanımız acele bir şekilde kimseye yakalanmadan kendini fotoğraflamaya çalışıyor :)

Aslında gördüğünüz kareli gömleklerden o kadar sıkıldım ki ama nedense dönüp dolaşıp tekrar tekrar giyiyorum ve mağazalarda farklı renklerini gördüğüm zamanda almaktan geri kalmıyorum :) 

Bu postun ana parçası bence üzerimde ki mont görünümlü hırka :) Kolları triko gövde kısmı kapitone mont ve kesinlikle kurtarıcı parçalardan çünkü her kombinin üzerine ve özellikle günlük zamanlarda rahatça kullanabildiğim bir parça denk gelirseniz tavsiye ederim detaylar postun sonunda :) 




Gömlek : Giselle with Zeynep Beşerler ( Markafoni )
Jean : Mango
Ayakkabı : Superga 
Mont : Twist 


NOT : 6 gün sonra sona erecek olan çekilişe katılmayı unutmayın detaylar için buraya tıklamanız yeterli 

2 yorum:

  1. heyyyyyyyyyy bsyılırım bordo grı uyumuna eyttt supersın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canım o senin süperliğin tabi ki kuzuyu ve seni öperim mujk :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...