19 Kasım 2013 Salı

NEW STUFF #zara !

Herkese mutlu günler

Şimdi şöyle bir şey var benim zara delisi olduğumu tüm eş,dost,akraba kısacası herkes bilir. Girdiğim zaman elim boş çıkmam ne yazık ki imkansıza yakındır ama gel gelelim bu sezon zara bana çok sıkıcı gelmeye başladı.

Her sezon patlama yapan ürünleri ne yazık ki bu sezon hiç dikkatimi çekmedi,ya çok kalın şeyler ya da çok ince parçalar var bu da dengesiz mevsimlerde kafa karışıklığı yaratıyor. Tabi benim bu düşüncelerim günlük giyim bölümü için geçerli çünkü bunların aksine süper klasik kesim elbiseleri,etekleri var. Neyse efendim bu kısa ama sitemkar notlarımdan sonra yine elim boş dönmediğimi kanıtlamak üzere sizi aşağıda ki satırlara davet ediyorum :)

Genelde yazın elbiselerde,eteklerde ve pantolonlarda kullandığımız floral deseni 2 sezondur hatırlıyorsunuzdur.Ben çok renkli giyinen bir şahsiyet olmadığım için bu desende az ve öz parçam vardır.
Ne zamandır siyahlarla rahatça kullanabileceğim,altına biker botlarımı geçirip deri ceketimle kombinleyeceğim bir pantolon arıyordum ki zarada tesadüfen denk geldim .


Yukarıda bahsettiğim kombin hayali yakında ne giydim ?  bölümünde sizlerde olacak takipte kalın :) 


Ve düşük bereler :) Aradığımız zaman bulunmayan , aramadığımız zaman pat diye karşımıza çıkan bereler :) 
Siyah olması yine tercihimdi ve şanslıyım ki zarada 3 renk seçeneğiyle satışta 


sevgiler 



2 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim takipteyim
    banada uğrarsanız çok sevinirim
    http://modadusleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler hoşgeldiniz :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...