11 Kasım 2013 Pazartesi

SAÇ BAKIM ÜRÜNLERİM !

Herkese mutlu haftalar
Bu haftanın açılış yazısını aslında ne zamandır aklımda olan bir yazıyla yapmak istiyorum.
Saç bakım ürünlerim ...

Ben hayatım boyunca ne yazık ki bazılarınız gibi bir şampuan veya kreme bağlı kalamadım çünkü kafa derimde ve kaşlarım da strese bağlı egzama problemim var ve ne yazık ki bu sebeple önüme her gelen şampuanı kullanamadım.Hep bir eczane ürünü mutlaka banyo dolabında durur zaman zaman kozmetik içerikli ürünler kullansam da 2. 3 yıkamada bir yine ilaca dönerim.

Yukarıda saydıklarım saçlarımın dipleriyle alakalıydı tabi bunun kadar dış görünüşü ve yapısı da bir saçın en önemli özelliklerindendir.Çocukluğumda saçlarım bonus gibi olduğu için şimdilerde de hatrı sayılır gürlükte ve orta halli dalgalı saçlara sahibim. Dalgalar zaman zaman düzden hallice olsa da yinede kendi kendime şekle sokabildiğim saçlarım yok.

Yukarıda ki uzun girişme bölümünden sonra son zamanlarda girdiğim mağazalarda veya yabancı kuaförlerde aldığım ''saçlarının çok güzel pırıl pırıl maşşallah '' iltifatlarının nedenlerini ve yardımcı elemanlarını birer birer yazıyorum şimdi size :)

1-Güzel,sağlıklı,doğal parlak saçların ilk kuralı ne yazık ki mecbur değilsek saç boyatmamak.Mecbur değilsek diyorum çünkü artık 20 yaş itibariyle saçlar dipten beyazlamaya başlıyor ve işte o vahim olaydan itibaren ömrümüzün sonuna kadar zaten saç boyatmak zorunda kalıyoruz.

Ben lise sondan üniversite hayatımın sonuna kadar her saç rengini kullandım röfle,platin,kızıl,siyah ...Ve tüm bunların sonunda artık saçlarım bakım ürünleri tarafından kurtarılamıcak hale geldiği için hatrı sayılır uzunlukta ki saçlarımı dönemin modası olan küt boy kestirmek zorunda kaldım bundan 3 sene önce ve bu esnada çikolata kahve arasında gidip gelen ve ne yazık ki aktığı zaman dibi belli eden saç rengimi siyahtan hallice bir kahveye boyayarak ''saç boyası''hayatıma bir nokta koydum ve uçlarımda kala ışıltılı renkleri saymazsak öz,doğal saç rengime döndüm ve senelerdir saçımı boyatmıyorum

2-Düzleştirici,maşa vb. ısı ürünlerini mümkün oldukça az kullanmak,saçı düzenli bir şekilde bir tırnak boyu kadar bile olsa kestirmek ve çok sıkı lastiklerle saçı mecbur kalmadıkça toplamamak.


3-Aslında yukarıda ki  2 adımı dikkate alırsanız,öyle aman aman bir bakım yapmanıza gerek kalmıyor saçlarınız için ama yinede 1-2 tane yardımcı ürün ihtiyacınızı karşılıyor.Bunlardan biri zahmetsiz,kendi yağ olduğu halde saçı yağlandırmayan,süper kokan ve kullanım esnasında bolca faydasını gördüğünüz nashi agran yağı 
yazısını daha önce detaylı yazdığım için kendisini detaylı anlatmayacağım ama saçlarımın demirbaş ürünü budur bilgilerize.  Detaylı yazısı için buraya tıkalamanız yeterlidir.


4-Son zamanlarda hayatıma giren ve adı gibi kokan ve özellikle fön öncesi sürdüğümde fönün kalıcılığını arttırdığını düşündüğüm milkshake saç bakım köpüğü hem süper kokuyor,hem saçı besliyor hemde nemlendirici krem amaçlı vücuda da  kullanılıyor. Detaylı yazısı için buraya tıkalamanız yeterlidir.



5-Kerastase cristalliste Günlük sampuan ve saç bakım kremi : Saçları fazlasıyla parlattığı ve saçta ki yağ dengesini düzenlediği övgülerinden sonra denemek istediğim bir seriydi.Yukarıda bahsettiğim egzama problemimden dolayı çok sık kullanmasam da parlaklık olayını ilk kullanımda bile fazlasıyla farkediyorsunuz.Hele bide üzerine fön çektirirseniz ışıl ışıl saçlarınız oluyor tavsiye ederim .


Tüm bu ürünlerin arasında farkettiyseniz bir haftalık veya aylık kullanabileceğim saç maskesi yok.Açıkçası çok seçenek olduğu için karar veremedim , kullandığınız ve gerçekten etkisini hissettiğiniz bir maske tavsiyeniz varsa yorum bölümü sizi bekliyor :)



Herkese mutlu günler

NOT : 23.KASIM.2013 DE SONRA ERECEK OLAN ÇEKİLİŞE KATILMAYI UNUTMAYIN :) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...