4 Kasım 2013 Pazartesi

SEPHORA ALIŞVERİŞİ ! #benefit #sephora

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar
Geçen hafta sephora black kartın yaptığı doğum günü indirimimden yararlanmak için sephora marmarapark mağazasının ziyarette bulundum.Aslında asıl amacım sadece bir kaş kalemi almaktı ama ipin ucunu biraz fazla kaçırdım sanırım :)

-Sephora asetonsuz oje çıkarıcı 
-Sephora lipgloss
-Benefit kaş kalemi 
-Benefit primping with the stars 
ve 
-Clinique cilt bakım seti testerları 

Yukarıda ki gruptan diğerleri almak için ne zamandır aklımda olan şeyler olsa da benefitin küçük kitap görünümde ki seti hiç aklımda yoktu.Fakat kaş kalemini denerken satış görevlisinin ısrarla they real maskarasını denetmek istemesiyle bende bu meşhur maskara karşısında merakıma yenik düştüm ve deneme sonucunda almaya karar verdim ama maskaraya vereceğim fiyatın üzerine 20tl gibi bir fazlalık ekleyerek hem bir çok ürün denemiş olmak hemde memnun kalmadığım ürünlerin ziyan olmaması açısından bu kutuyu almaya karar verdim :)

Kaş  kalemi ve setin içinde ki ürünler hakkında kullandıkça artı ve eksileriyle detaylı yazılar yazacağım mutlaka ama yinede ilk kullanımda çokça memnun kaldım bir kaç ürün var .




6 ürünün bulunduğu yukarıda ki sette şu zamana kadar tam boyunu kullandığım tek ürün gözenek küçültücü pore professionldu.
 -girl meets pearl adlı aydınlatıcı hem rengiyle hemde kokusuyla şuan favori ürünüm 
-ve tabi ki bene tint :) 

Ürünlerin detaylı yazıları çok yakında sizinle olacak takipte kalın 
sevgiler :) 

2 yorum:

  1. ne sırın cofre bayıldım...hepsını mıs gıbı gunlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol canım inşalllah :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...