20 Kasım 2013 Çarşamba

TREND ALARMI : EKOSE MODASI !

Herkese güzel günler

İlkokul hayatım boyunca okul forması niyetine giydiğim kırmızı ekose jile modeli elbiselerden ne kadar sıkıldıysam şu yaşıma kadar üzerime bir daha ekoseli bir şey sokmadım hatta yine okul hayatım boyunca giydiğim gömlekler yüzünden uzunca bir müddet gömlek bile giymedim ama bu iki parça yine dönüp dolaşıp beni - bizi buldu.


Ekose bu sezon tekrar hayatımıza girdi.Önceleri sadece gömleklerde ya da zaman zaman eteklerde rastladığımız bu desene şimdilerde etekten,elbiseye,ayakkabıdan,monta her parçada denk gelmeniz mümkün.

Ben bu parçaların leopar deseni kadar tehlikeli olduğunu düşündüğümden eğer tek parça bir elbise giymeyecekseniz dikkati bir şekilde kombin edilmesi gerektiğine inananlardanım aksi taktirde okuldan kaçmış liseli kızlara dönmeniz olası :)

Şimdilik sadece gömleklerle hayat buldurduğum kombinlerime ilerleyen zamanlarda hangi ekoseli parçaları ekleyeceğim benim içinde merak konusu :) ama daha kışlık alışveriş yapmayıp trendleri yakından takip edenlerdenseniz dolabınızda mutlaka ekoseli parçalara yer açmanızı tavsiye ederim .

















4 yorum:

  1. Pantolona ve babete bayılldımm. <3<3 Ama özellikle pantolona. :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pantolon çok güzelmiş her ne kakar giymeye cesaret edemesem de görsellerde ki kombinler gayet şık olmuş :=)

      Sil
  2. Dermoskin cilt urunu hakkinda bir yaziniza denk geldim 1 ay kullandiktan sonra memnun olup olmadiginizi belirticeginizi soylemissiniz son durum nedir memnun kaldiniz mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar
      Sanırım http://aelidaa.blogspot.com/2013/02/doktor-recetesi.html bu yazımdan bahsediyorsunuz... o sıralar cildimde problemler olduğu için doktor tavsiyesiyle almıştım bu ürünleri ve çok memnun kaldım ..özellikle yağlı karma bir cilt yapısına sahipseniz bu yıkama köpüğünü mutlaka tavsiye ederim
      sevgiler

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...