6 Kasım 2013 Çarşamba

VANİLYA CLUB 2013 KASIM KUTUSU !

Herkese mutlu günler 
Yavaş yavaş 2013ün sonuna yaklaşırken bu senenin sondan 2. kutusunu da aldık :) 
Bu ay daha önce pek duymadığım ya da duyup dikkat etmediğim bir kaç markanın ürünlerinden oluşan bir kutu var karşımızda ürün detayları birazdan aşağıda ki satırlarda :) 


Yüz yıkama jelleri-duş jeli-keratinli saç spreyi-gül suyu ve vitaminli yüz maskesi


Yukarıda ki 3 ürün den 2si yüz yıkama jeli diğeri ise gördüğünüz üzere duş jeli .3 ayrı markalar gibi bir izlenim verse de aynı üretici firmaya bağlı oldukları anlaşılıyor :) 
Vanilya clubun içinden çıkan bu boy ürünler çantada acil durumlar için taşımak amaçlı çok kullanışlı oluyor.Hem denemiş oluyorum hemde acil bir durumda cilt temizliğini de atlamamış oluyorum .



Bu ay kutudan çıkan ve en merak ettiğim ürün kuşkusuz bu sprey oldu.Son zamanlarda bu markanın adını çok duydum ama şu zamana kadar hiç bir ürününü kullanmamıştım buda bir fırsat oldu.Özellikle keratinli bir saç spreyi gelmesi merakımı dahada arttırdı.

Yukarıda ki özellikleri içeren,ısparta güllerinden yapılmış doğal bir gül suyuymuş.Gül suları genelde her cilt tipine uygun olduğu için her evde makyaj dolabında mutlaka vardır.Ben bir dönem hiç bir bakım ürünü kullanmadan sadece gül suyuyla cilt bakımımı yapıyordum ama uzunca bir müddet kullandıktan sonra gül suyunun beze yaptığını farkettim ve bunuda çok kişiden duydum bilgilerinize ..ama bu ürün doğallık ve içerik konusunda çok iddialı olduğu için mutlaka dönem dönemde olsa kullanacağım.


Maske işleri beni her zaman sıkmıştır ama bazen cilt gerçekten bu tarz bakımları istiyor.Haftada 1 yaptığım khiels kil maskesinin yanına bu ürünüde ekleyebilirim sanırım .

Evet bu aylıkta bu kadar :)
Sevgiler 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...