20 Aralık 2013 Cuma

CLARİSONİC MİA 2 CİLT TEMİZLEME SİSTEMİ !

Herkese güzel günler

Başlıkta cilt temizleme sistemi dedim ama asıl söyleyiş cilt temizleme cihazı olacak sanırım.Ne zamandır herkesin yana yakıla Türkiye'ye gelmesini beklediği ve öyle çok çok ucuz olmayan bu cihaz kısa bir süredir ülkemizde ki sephora mağazalarında satılmaya başladı.

Bir kaç yabancı blogda ve bir kaç yerli blogda detaylı okuyunca alırım belki dedim ama öyle aman aman bir istediğimde yoktu.Şansa kredi kartımda biriken puanlar yeni yılla birlikte silineceği için kendime güzel bir yılbaşı hediyesi almış oldum.

Gelelim cihazın özelliklerine,vaat ettiklerine ve benim izlenimlerime ...

Cihazın özellikleri ve vaat ettikleri tabi ki de iddalı ;
*Normal temizliğe göre 6 kat daha fazla temizlik
*Cilt elastiğine ayak uydurma
*Kan dolaşımını hızlandırma
*Pürüzsüz bir görünüm , sağlıklı bir cilt ve..
*Uygulamadan sonra kullandığımz nemlendirici serum vb. ürünlerin emiliminin fazla olması ...

Ben alıp eve gelir gelmez makyajsız ama gün içinde ister istemez kirlenen ve yağ birikimi yapan cildimi temizlemek için içinden kendine ait bir temizleyici çıksa da ürünün uç başlığını hafif ılık suyla ıslatarak sephora köpük temizleyicide üzerine ( ister üzerine , istersenizde yüzünüze sıkabilirsiniz farketmiyor ) sıkarak talimatlara göre yüzümde hafif dairesel hareketlerde gezdirmeye başladım.

Ürün şarjlı ve su altında yani duştada rahatlıkla kullanabileceğiniz bir ürün , Her 20 saniye de bir sizi uyararak temizlediğiniz bölgeyi değiştirmenizi sağlıyor ve toplamda 1 dakika sonra kendiliğinden kapanıyor. Yani 20 saniye  alın , 20 saniye yanaklar ve 20 saniye T bölgesi olarak temizliyorsunuz.


Açıkçası ben çok memnun kaldım çünkü ;
*Ucunda ki fırçası cilt yapısına göre uygun yumuşaklıkta ama yinede öyle haldır haldır bastırmıyoruz suratımıza :)
*Benim aldığım pakette yedek başlık yok ama başlığı istediğiniz yer an çıkartıp sabunla yıkayabiliyorsunuz ve kullanıma göre 3-6 ay dayanıyormuş bu serisinde yedek başlıkları ekstra satılıyor .
*1 dk. bir süre içerisinde bu uygulamayı yapmamız bence ideal ve pratik
*Ürünü uygularken verdiği titreşimlerle cilt çok rahatlıyor ve yaparken bir şey anlamasanız da uygulamadan sonra nemlendiricinizi sürdüğünüz de süper bir yumuşaklık ve aydınlık oluyor yüzünüzde.gerçekten emilimin kuvettelendiğini anlıyorsunuz.
*Daha önce bu tarz bir ürün kullanmadığım için diğer benzer markalarla aralarında ki farkları ne yazık ki bilmiyorum ama herkes bu kadar sabırsızlıkla bu cihazı beklediğine göre bir bildikleri vardı sanırım :)
*Yüzünüz de çok ağır bir makyaj varsa çok etkili olabileceğini düşünmüyorum bu ürünün sadece çünkü nazik yapılı bir cihaz ve o tarz makyajlarda ister istemez kalıntı bırakabilir. ee tabi göz makyajınız size ait,ellerinizden öper  :)



Ben çok sevdim,çok hesaplı bir ürün olmadığı için ıslarla alın diyemem ama fırsatınız olursa mutlaka edinin diyebilirim :)

Yurt dışı satış fiyatıyla sephora satış fiyatı arasında dağlar kadar fark yok zaten getittirmeye kalksanız shipping veya gümrük vergisine takılacağınız için daha pahalıya gelebilir eğer biri getirmeyecekse... her iki siteden de ürünü incelemek için buraya ve buraya tıklamanız yeterli :)

Sevgiler



2 yorum:

  1. hala kararsızım bunu alıp almamakta...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim ama çokta gerekli mi bende emin değilim çünkü ucuz bir ürün değil sonuçta ..

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...