31 Aralık 2013 Salı

GÜLE GÜLE 2013 !


Dan diye bir giriş yapıyorum kusura bakmayın yazasım geldi :) Güzel günlerde yaşadım,bol kahkahalarda attım,en sevdiğim insanların en mutlu günlerine şahitlik ettim ben bu yıl bol bol o yüzden hakkını yiyemem bu senenin ..küçüklüğümden beri gerçekten başıma her gelen vahim olayın tarihinin içinde 13 geçmesinden dolayıydı benim bu seneye soğukluğum ama tek sayı pistir çift sayı canımdır diyemicem çünkü 2012ninde bana yaptıkları hala dün gibi aklımdadır

Garip bir seneydi 2013 ..kendim için hiç bir şey istememiştim yeni yıla da koltukta pijama çerez eşliğinde tek başıma girmiştim giriş o kadar etkili olmuş ki bu yıl canım dediğim insanların mutluluk çığlıkları duymak iyi geldi.Bana sorarsanız sende bir gelişme,değişiklik var mı diye ? Yok valla :) yani oturup size detay detay anlatacağım hiç bir olayım olmamış ve 27 senelik hayatımın en monoton aylarını geçirmişim şimdi farkettim ev-iş-ev-iş :)

Ben 2 senedir prensip haline getirdiğim dilek dilememe olayını bu yılda tüm istikrarımla devam ettiriyorum çünkü benim istediğim şeyler,dileğim dilekler ters tepiyor böyle seğir halinde devam edeyim daha iyi :)

ama sevdiklerim,ailem,dostlarım,arkadaşlarım ve yüzünüzü hiç görmesem de yanımda olduğunuzu bildiğim sizler için güzel dileklerim var tabi ki :)

Klasik , klişe ama 1 numaralı dileğim sağlık ve huzur ...2sinide bir dönem kaybetmiş bir insan olarak bana bu konuda hak verebilirsiniz :(

Sevgi,aşk,mutluluk,para,akıl,fikir,ayakkabı,çanta,bekara sevgili,evlenmek isteyene yuva,evliye çocuk,çocuğa sağlık,evsize ev,aça yemek,araba isteyene araba,platoniğe karşılık,ağlayana peçete,bloga bol takipçi,instagramınıza bol like,bol güneşler,hayırlı işler,bronz tenler,taşlı sandaletler :) dahaaaa ne olsun di mi?

Herkese bu akşam 23:59 itibariyle musmutluuuuuuu yeni bir yıl diliyorum :))



2 yorum:

  1. Dilek dilememe istikrarini öyle bi anlatmissin ki ben senin icin iyi dileklerde bulunmak istedim tum ictenligimle. Umarim bu seneden baslayarak butun seneler sana hepimize mutluluk getirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim :) İnşallah hepimiz için güzel bir yıl olur

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...