23 Aralık 2013 Pazartesi

KENDİNİZE HEDİYE ALIN !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar :)
Başlık biraz dan dan oldu ama bu postun başka bir açıklaması olamazdı bence :)
Son bir aydır sevdiklerinize hediyeler,en iyi hediye seçenekleri,sevgiliye hediye,arkadaşa hediye,aileye hediye derken hoppp ne oluyoruz ?? ya diye soran hiç kimse çıkmayınca ben duruma müdahale etmek zorunda kaldım :)


Kendinize hediye alın ..evet yanlış duymadınız kendinize ne zamandır beğendiğiniz bir çantayı,ayakkabıyı,parfümü,makyaj malzemesini ne isterseniz onu alın ve kendinizi mutlu edin ..

Başkalarına yapacağınız süprizlerin,alacağınız hediyelerin bütçesini düşürün ve bu yılbaşında azcık bencillik yapıp kendiniz için bir şeyler yapın inanın bana fazlasıyla motive olacaksınız.Ben şimdiden ne zamandır almayı düşündüğüm ama denk gelemediğim 2 şeyi hediye paketi olarak düşünmeye başladım bile :)


ZARA ÇANTA 
Yukarıda ki çantayı uzunca bir müddettir arıyorum ne yazık ki :(  mağazalar arasında ki ürün dağılımı yüzünden bana yakın olan 4 adet zara'da bulamadım ..Bulan olursa bana haber versin pls,hatta alsın ben ödemesini kendisine hemen taktim edeyim  :) 


NARS LİGHT REFLECTİNG POWDER 
Ve son zamanlarda aklımdan çıkmayan aydınlatıcı pudra ..alsam mı almasam mı ? diye çelişkiler içerisinde dolanırken bu ürünle yapılan bir kaç makyajın şahane durduğunu gördüm.Benim istediğim sıkıştırılmış formda olan ama diğer yuvarlak kapta aynısı sadece ambalaj farklı aklınız karışmasın :) 
 


Benim kendime hediyelerim bu kadar :) Sizde kendinize bir istek listesi hazırlayarak içinden sizin için uygun olanları kendinize hediye etmekle başlayabilirsiniz ;)

Mutlu haftalar ..


2 yorum:

  1. Bende dün gittim İstinye Park a aldım kendime güpgüzel hediyeler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süperrrr :) güle güle kullanın hepsini :)

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...